Loco Chaos- Misslyckad fiskelycka.txt [16]
dags för ärlighet.. det här är en ashård hardcore-text, så om du vill battla mot mig stryper jag dig i din navelsträng nej jag skoja.. men jag är rätt känd som Aston Kutcher battla mig och du dör! räkna med det, som matteböcker för att Loco är battlekungen/ och är även killen som placerar landminor under bordet i lärarrummet *BOOM!!* HAHAHA .. jag spränger bort hela skolsystemet fan, du gola ner mig, men du är skit så jag måste spola ner dig jag flippar med orden och kissar på bordet/ .. folk frågar om jag sitter på bredband.... jag svarar att jag sitter på stolen haha, jag är gangsterkungen... fast jag kommer med teddynalle och jag är milslånga steg framför er, så kalla mig för mästerkatten jag är jättehäftig, och fet på micken som Elvis pressley så du blir inte bara tappad bakom vagnen, nu blir du slängd i väggen så jag kommer dunder och brak, för jag är ju kungen idag ni undrar hur? men det är bara gamla vanliga pundiga jag.... yo!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|