Mitt försök till kritik dags för ärlighet.. det här är en ashård hardcore-text, så om du vill battla mot mig stryper jag dig i din navelsträng - Tycker raden är mindre okej, det där med strypa med navelsträngen har man hört förut. Sen tycker jag raden är väldigt *gäsp*nej jag skoja.. men jag är rätt känd som Aston Kutcher battla mig och du dör! räkna med det, som matteböcker - "Räkna med det. som matteböcker". Playat och raden är tråkig annars.för att Loco är battlekungen/ och är även killen som placerar landminor under bordet i lärarrummet - Rimmet är kung! Soft rad, men har kunnat gjorts bättre, roligare.*BOOM!!* HAHAHA .. jag spränger bort hela skolsystemet fan, du gola ner mig, men du är skit så jag måste spola ner dig - Haha, rimmar fint och nice innhåll. Gillas!jag flippar med orden och kissar på bordet/ .. folk frågar om jag sitter på bredband.... jag svarar att jag sitter på stolen - Helt okej, nicehaha, jag är gangsterkungen... fast jag kommer med teddynalle och jag är milslånga steg framför er, så kalla mig för mästerkatten - Wattafuck är teddynalle och jag hajar inte mästerkatten raden. Men säkert bra :)jag är jättehäftig, och fet på micken som Elvis pressley så du blir inte bara tappad bakom vagnen, nu blir du slängd i väggen - Yeahyeah, lite attityd! Gillas!så jag kommer dunder och brak, för jag är ju kungen idag ni undrar hur? men det är bara gamla vanliga pundiga jag.... - Soft avslutningSammanfattning: Jag tycker det mesta inte kändes så jättenyskapande, men den hade fina rim och vissa rader var lite kul och hårda. Jag har sett mycket bättre från dig. Du kanske tycker detta var det bästa du skrivit, det vet inte jag. Men du kan bättre Detta kanske bara var en tidsfördriv session eller något liknade, men jag står ändå fast vid min kriktik ;)
Gröna å vita hjärtan som glöder