Ant farm - till dig
nå svammel jag slängde ihop snabbt :D ge kritik vill se om de är värt och spelas in lr om de åker ipapperskorgen =) allt jag någonsin har velat här på jorden// är att få vara med dig och känna mig trogen// men efter ett tag så gick allt åt skogen// du och jag åt skilda håll, jag tappade all koll// känner mig ledsen å känner mig sårad// för allt jag vill ha med dig är mitt livs alla vårar// när jag tänker på dig så får jag värsta kårar// känner mig ensam, känner mig lämnad// för allt vi hade blåste iväg och nu sitter jag ensam// om du bara säger vad jag gjorde för fel// ska jag rätta till de, jag lovar i sten// jag kommer ihåg när vi låg på ditt rum// vi kollade på varandra och mös en stund// de är såna stunder som man inte glömmer// när jag tänker tillbaks känns de som att jag drömmer// men nu inser jag att allt vi hade har gått sönder// när jag träffar dig och får hoppa i din famn// då känns de som att min hjärta står i brand// du och jag förevigt de skulle alltid vara så// när du låg här bredvid mig och jag lekte med ditt hår// när jag tänker på de så fäller jag en tår// de är dom stunderna som gör att jag vill leva// du är så söt på kortet när du försöker skela// bara du lovar mig att aldrig glömma// istället för att ligga hemma och drömma// jag vill, ha dig nära vill att vi ska vara kära// för det är bara du som får plats i mitt hjärta// varje gång jag ser på dig då stannar tiden// för det är som att kolla mot solen när den skiner// du är så jävla fin, och jag vill vara din// om du bara inser vad jag skulle göra för att få dig// tänker ofta på hur de skulle vara om det vore du och jag// Jag har alltid velat ha dig, din söta prinsessa// om de blir du och jag ska jag leda dig till rätta// Om jag får bestämma ska de alltid vara du och jag// men jag tror att de aldrig kommer denna dag// Vart du än går så skiner du upp// De känns i min mage att du ska få leda min trupp// du dissar mig allt för fucking ofta// När jag egentligen vet att du vill ligga softa// jag vill smaka din underbara läppar// Dem är så fina, önskar dom vore mina// känner saknad när du inte är här// Vad vore jag utan dig i min värld// du är så himla vacker du kan nog inte kan fatta// Vill ligga bred vid dig mysa och skratta// känner saknad av ditt fina vackra ansikte// du är den ända för mig och den underbaraste// Du är min ängel och vackraste här på jorden// men glöm aldrig bort dom här små orden// Baby jag tro jag älskar dig// ge ärlig kritik =)
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
|