DrJuan - Bältet slår under
Gå till attack mina hundar och glöm allt som händer igår // Gå till attack mina hundar och glöm alla sår // Soldare av en annan tid och annan värld // En man med samma styrka som en härd // David vs. goliat där golitat inte finns // Händer så mycket saker inte konstigt att man inte minns // Tiden går snabbare på slagfältet // Rapperare slutar inte slå under bältet //
Men jag har ingen ångerst eller något bättre försvar // Du slutar som alla andra död i ett badkar // Överdos på alla möjliga substanser // Liver är att dö om inte av knark utav canser //
Mina rader bär sanning i sina verser och ord // Våran värld dikteras av män runt ett bord // En värld där minioritet diskrimineras // En värld där minioritet ska elimineras // Ett beslut och världen tar slut // Allt som krävs är fel man i fel position // Allt som krävs är att fel man får smaka en patron // Och det mina barn är vad jag kalar en san diskrimination...
---
Okej, några rader jag slängde ner för kanske en dag eller två :) Hoppas ni gillar dom, är inget specielt och budskapet är lite halvklart men dom som känner mig förstår nog :)
Somvandligt är namnet på låten något kryptiskt =)
Tack för mig!
Chipmod - Chiptunes - Blip Blop :- That's my thing!
|