Känn dig utpekad (20 tunga bars)
nAdAwG - Känn dig utpekad Du startade det här tjaffset men du blev över röstad/ Knivar dig med en fet, fucking jävla skörde tröska/ Utan hämningar, startas skändningar, slår dig blind med en ordbok/ Det blir inga ändringar, för er kärringar, ta det som ett mordhot/ Lägg av att suga min kuk innan detta blir ett slaktmord/ Du skulle kanske vart cool, utan läppstift och dina klackskor/ Så fuck you, med ett evigt bölande, är du redigt störande/ Men när min heder prövades, valde jag att bli serie mördare/ Frågar vederbörande, om att halshuggas och slängas till havsdjupet/ Bara att välja det blir ändå den absolut sista kallsupen/ Efter jag är klar med dig kommer du se suddigt som, trubbigt våld/ Riktat mot din hjärnsubstans som ska utsmetas på nått underligt golv/ Blir as bra, med en hat rad, om hur jag matar dig med rakblad/ Som om det vore barnmat, för att sedan dränka dig i ditt badkar/ Varför du känner dig lite halvklen? ville du inte träffa tandfen?/ Klart jag gör framsteg, när jag spelar basket med ditt skallben/ Sänka mig till din nivå, försök hindra det, släppa våra skillnader/ Jag knullade din morsa på din syrras rygg och din farsa Filmade/ Och du är ingens kung, så se till att stänga din wigger mun/ Innan ditt ansikte möter marken, minnesfullt som hindenburg/
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
|