Känn dig utpekad (20 tunga bars)
nAdAwG - Känn dig utpekad Du startade det här tjaffset men du blev över röstad / Knivar dig med en fet, fucking jävla skörde tröska / Utan hämningar , startas skändningar , slår dig blind med en ordbok / Det blir inga ändringar , för er kärringar , ta det som ett mordhot / Lägg av att suga min kuk innan detta blir ett slaktmord / Du skulle kanske vart cool , utan läppstift och dina klackskor / Så fuck you , med ett evigt bölande , är du redigt störande / Men när min heder prövades , valde jag att bli serie mördare / Frågar vederbörande , om att halshuggas och slängas till havsdjupet / Bara att välja det blir ändå den absolut sista kallsupen / Efter jag är klar med dig kommer du se suddigt som , trubbigt våld / Riktat mot din hjärnsubstans som ska utsmetas på nått underligt golv / Blir as bra , med en hat rad , om hur jag matar dig med rakblad / Som om det vore barnmat , för att sedan dränka dig i ditt badkar / Varför du känner dig lite halvklen? ville du inte träffa tandfen? / Klart jag gör framsteg , när jag spelar basket med ditt skallben / Sänka mig till din nivå, försök hindra det , släppa våra skillnader / Jag knullade din morsa på din syrras rygg och din farsa Filmade / Och du är ingens kung , så se till att stänga din wigger mun / Innan ditt ansikte möter marken, minnesfullt som hindenburg /
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
i förgår upptäckte jag att TV spelet inte var lika roligt längre, och CS inte funkade, så rotade lite bland min skit och hitta lite osläppta rim. Så det + lite undertryckta känslor skrev jag och redigera denna vackra text. ge gärna konstruktiv kritik och jag vet att jag blev lite rim fixerad... peejz....
nödrimmat o krystat. som 98% av forumet
nödrimmat?
As fet , jag diggar den mayn !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Efter jag är klar med dig kommer du se suddigt som , trubbigt våld / Riktat mot din hjärnsubstans som ska utsmetas på nått underligt golv / suddigt som trubbigt våld fattar jag inte alls... fett krystat enligt mig(unless you prove me wrong) "underligt golv" är sjukt nödrimmat, då du lagt till underligt bara för att det ska rimma bättre, liksom, varför just ett underligt golv? detta var bara ett exempel av många... som sagt, krystat o nödrimmat... som fan
Den var as nice med rimmen & innehållet var helt okej i bland & mindre bra ibland, men genom hela så fett. diggar dina rim (8) är smått rim fixerad jag med mayn :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för all skön kritik folket
Word på Pigeon_
www.myspace.com/suspectrap
joo tack jag vet, men för en gång skull när jag är stolt med rimmen, så ville jag verkligen visa dom, sen blev texten lite jobbig att sätta upp så det skulle bli lätt läst med tanke på hur liten bars storlek man får...
Rim blir bara feta om raden är fet.. visst, man kan rimma på lägenhetsnyckel och säkerhetsstycke.. men om du inte lyckas bygga upp två rader som makear sense så blir det bara blaj av alltihop. Så detta var bara nödrimmat och krystat.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
exakt, bra sagt ranch_cuckamonga
Du startade det här tjaffset men du blev över röstad / Knivar dig med en fet, fucking jävla skörde tröska /riktigt sköna rader här... dom ger väldigt roliga bilder i skallen :P Utan hämningar , startas skändningar , slår dig blind med en ordbok / Det blir inga ändringar , för er kärringar , ta det som ett mordhot /duvan kanske skall ta och läsa hela raderna innan han kallar rader som dessa nödrimmade... och krystade... duv jävel plugga rimteknik och avliva dej sj... Lägg av att suga min kuk innan detta blir ett slaktmord / Du skulle kanske vart cool , utan läppstift och dina klackskor /läppstift och klackskor principen av dissar kom ju jag på mot R-UNIT fast du droppade den bättre än vad jag gjorde :P Så fuck you , med ett evigt bölande , är du redigt störande / Men när min heder prövades , valde jag att bli serie mördare /en av de bästa raderna du skrivit mannen så sjukt sköna... Frågar vederbörande , om att halshuggas och slängas till havsdjupet / Bara att välja det blir ändå den absolut sista kallsupen /en av dina skönaste mettaforer... nice som fan Efter jag är klar med dig kommer du se suddigt som , trubbigt våld / Riktat mot din hjärnsubstans som ska utsmetas på nått underligt golv /vill rätta en sak för att vara ord polis :P suddigt som EFTER trubbigt våld hade låtit jävla mkt bättre.... även underligt golv raden hade kunnat slipas mer på Blir as bra , med en hat rad , om hur jag matar dig med rakblad / Som om det vore barnmat , för att sedan dränka dig i ditt badkar /nu skall jag vara jobbig igen... vad blir as bra med en hat rad?? du texten eller vad?? övrigt skön rad bra rimmat Varför du känner dig lite halvklen? ville du inte träffa tandfen? / Klart jag gör framsteg , när jag spelar basket med ditt skallben /ytterligare ett par rader som ger upphov till sinnessjuka bilder i mitt huvve... vet inte om det e min fantasi eller ditt sätt att skriva dock :P Sänka mig till din nivå, försök hindra det , släppa våra skillnader / Jag knullade din morsa på din syrras rygg och din farsa Filmade /hade det inte vart för sänker mej till din nivå förklaringen hade denna raden sugit get pung... men nu visar du bara hur han är... med mamma joksen och shit :P Och du är ingens kung , så se till att stänga din wigger mun / Innan ditt ansikte möter marken, minnesfullt som hindenburg /bra rader igen men dåligt val att sätta dem här... hade du bytt plats på dessa och nån av dina hårdare rader i mitten hade det hela vart biff... killen hade behövt köpa sej en kista... nu blir slutet bara halvdant i mina öron... övrigt en genom fet text... och väl skriven... mkt bra hunden... det blir ett mvg för detta jobb.... nu har du fått en utförlig åsikt mannen och för alla fittor som inte förstår sej på denna rimmtekniken... DET ÄR INGET TVÅNG ATT SKRIVA I ALLA TRÅDAR FFS!!!!! nu tackar H-CRIB för sej med ett hej då fuck off and die och ett gott bajs :P Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
asså sömnpiller... läs hela texten FFS!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
Haha.. H-crib: Sluta försöka övertyga oss om att du har rätt. Detta är ett skolexempel på en hel text med nödrim. Önskar att någon som Kammel eller Kreativ hittar den här tråden och säger det också, så du tror på det.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
H-Crib tror inte på någon annan än sig själv... men han är sämst o lär vara smått efterbliven. texten är fortfarande sjukt krystad och nödrimmad
jaja, inget tjaffs i den här tråden...
Efter jag är klar med dig kommer du se suddigt som , trubbigt våld / Riktat mot din hjärnsubstans som ska utsmetas på nått underligt golv / efter många om och men kan jag nog också se denna lilla nödrimning, som jag försöker få till på tok för hög standard som bara bli kaos... och sen skrev jag även innan jag bad om kritik att jag la mer eller mindre allt på rimmen och väldigt liten betydelse, ett och annat svagt försök till att skapa en bild av textens innehåll... så era påpekningar om att detta är krystat stämmer rätt gött så ni får jätte gärna lägga av att påpeka det? blir lite tjötigt i längden... för övrigt, H-Crib raden som jag rimmar "as bra" mm, menar jag exakt som det står... Peace
och sist men inte minst skulle jag bli hedrad om kammel skulle kritisera den här texten rad för rad... jag tänker inte precis be honom som nån ugne som vill ha bekräftelse, eller en klapp på ryggen...
ett rim blir inte bra utan bra sammanhang... innehållet går alltid först, behärskar man inte flerstavigt så bör man inte köra det heller
men du hunden fatta vad jag menar... as bra raden börjar blir as bra, med en hat rad...... vad e det som blir as bra?? ajg menar blir as bra??? VAD??!!??!! Peace
H-CRIB Du borde besöka skjukhus, pucko!
www.myspace.com/suspectrap
är trött nu och de vart för jobbigt å läsa när de var blandat med vanlig stil och fet... läser imorrn itälle:P peys
vilken platt och hög vägg c(=
i'm fealin ya...
suspect... vill ju inte ta upp din plats på vårdhemmet...
Upp!