DtD-Känn er lurade
Jag skriver i stortsett aldrig på svenska annars. Men ja tänkte testa nu när de finns lite att skriva om, så de vart rätt politiskt. Kommentera!
Jag känner mig fångad i en värld som inte e min Där hovnarrar har makten och är fulla på gin Hur kunde vi låta det sluta så här galet Gick ni verkligen på allt som Rienfeldt sa i talet? Har ni inte lärt er nåt om att politiker ljuger Planerar att fly Sverige för att detta suger Visst det gjorde det innan men nu e de outhärdligt Ska ja vara ärlig e de rent utsagt för jävligt Jag höjer min näve och skriker upp till kamp Men jag e ju helt ensam alla andra verkar ha fått kramp E de så konstigt att vi sitter djupt i skiten Alla skyller på nåt och allt man hör e "jag e sliten" Sitt här i allt elände och tyck synd om er då Själv ska kämpa, sparka och slå Jag ger mig inte utan en jävla hård fight Får ja höra lite pepp ord nu, gimme a Alright!
Står och skrattar åt detta stora misstag Ni trodde de vart lättare men de blir värre dag för dag Alla borde känna sig jävligt lurade Och allas jävla dumhet gör mig bara tjurigare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|