Droppad från livet
Sitter här i min 2:A o väntar på nått gott men jag drar åt helvete kärleken försvann o livet bara rann ner i en avgrund av sentimental livsångest Sång gest från dej för att du krossat mej du slet ut mitt hjärta Doppade det i choklad hoppade på de, gav det till en hemlös Du bara fnös åt vårt förhållande du alla din prylar du hade hos mej ja sålde dom till myrornas du kan hämta dom i kapstan där du hör hemma ditt apfan du behöver inte komma hit jag behöver inte din skit
så ta o slit dej från din tråkiga livsstil som gör allt för o komma nära en kniv om ja satt i din situation o hade en pistol med amunition skulle ja blåsa skallen av mig själv för du kommer endå aldrig hitta hem
om du är så vilsen som du verkar börja knarka så kanske du kan sparka igång tillvaron istället för o leva på lidl o dricka billig cider FIXA TILLGÅNG TILL KNIVEN
om ja ploppade din cider full me arsenik så skulle ditt hjärta få lika mycke panik som den spik du satt i mitt. du krossade verkligen mig ja sa ju att ja älskade dig du likaså tog min hand men dissade endå
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
|