Indirekt & MortaliS
"skillnaden mellan att leva & överleva"
Indirekt:
Nu skall jag sammtidigt presentera mig själv & definiera ett skämt "Jag är vad som är kvar av en felande länk som man delat med en!" Jag + hiphop = sant.. Så min tjej får nöja sig att vara tredjehjulet och K.Krök möter segerljubel när din skalle möter tegelmuren ;) För precis som alla som vill battla får du en resa: Enkel väg hem för ingen är bättre än mig... och att jag är sämst i världen!!! & jag är också trött på att vara trött på att vara trött på mig själv, Så jag avslutar med att "öppna med hjälp" & tar min första poäng!
MortaliS:
Jag skiter i vilket när jag sliter för riket & smiter från diket... har vart i skiten för länge & tar nu tag i livet & rensar mitt inre! Sitter med minnen som svider så jag vänder & vrider men tiden, håller mig i ett järngrepp, tappar svärdet & får snart hjärnsläpp Vart bär det av sen när jag ensam söker svaren i världen? Jag svär min vän men svordommarna tar mig tillbaka till själen för någonstans inom oss finns svaren på gåtorna likaså frågorna så fuck psykologerna & rehab då nyckeln öppnar portarna till tårarna (Kraftig skrivtorka)
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
|