Moderator
2006-09-29 18:31
Fonky Fresh & Rapdude - Tyst nu, kvinna
Här har ni lite kärlek från oss, mys på de!! ps. Kvinnor....Rapdude: Ditt slöa jävla fnask hämta min TV dosa Säger du nej haha sluta skämta din CP hora Gör i ordning lite jävla mat som inte smakar bajskorvar Vill du gå ut och äta fint? Vad är det för fel på McDonalds?
P´flava: Bara va tyst nu kvinna, låt mig tala till punkt för efter du lagat middag ska du raka min pung! såklart de svider... när jag knullar dig så hårt i rumpan att du bajsar ut chokladpraliner
Rapdude: Maten ska stå klar på bordet när jag är hemma från jobbet Och om maten är kall då så slänger jag bort det För jag hatar alla feministhoror för männen går före Och alla jävla kvinnor dom hör hemma i köket
P´flava: Ner på alla fyra! bitch, kryp som lysmaskar rulla, spela död eller få skäll som en byracka se mig som din styvfarsa, fast utan sexlust du är anledningen till att mitt hus har gästrum
Rapdude: *ajjjjj* Din jävla slyna försöker du bita kuken av mej För du suger på att suga, när du suger av mej Jag ska fan bli bög för kvinnor kan inte uppfylla kraven Men killar vet iallafall hur man vill ha det
P´flava: Det blir ingen sann kärlek... sluta sukta, kvinna du är bara fallfärdig, samt äcklig och luktar illa ... knullar dig doggystyle och kallar de hundtricket woofa som en pudel nu ditt jävla fruntimmer!
Rapdude: Den enda gången du duger är när du suger på pungen När du öppnar fittan och när du har kuken i munnen För tjejer är skapade för att ligga heltid i sängkammarn Och kvinnor är värda att dö ... om dom har hängpattar!
P´flava: "Älskar du mig?" ... nej för bövelen! bokstavligt talat, jag vill bara komma över dig "Jag vill dela kudde med dig"... DU! jag skulle hellre köra en kines i röven, ropa hej, tjing tjong, slå mig själv på bollarna med ett basebollträ och kyssa en groda än att knulla med dig!!
För...
Fonky Fresh håller aldrig en bimbo i handen slår hellre horan på käften och blir dömd för kvinnomisshandel!
Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Haha min förra text blev ju bortagen men nu fanns det chans att skojja till det med vissa av dom raderna
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
HAHAHA toknice garvade igenom allt:D
www.myspace.com/suspectrap
hahaha ok, jävla dårar:D
Ars amandi
Moderator
2006-09-29 18:49
haha, tack folk :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
orgen har redan dödat det här temat
Moderator
2006-09-29 21:10
muhaah
[email protected]
hahaha.... tyckte den var helt okej... kände igen några rader av rapdude som du recyklat men de vart soft... Kanske aningen kvinnoförnedrande men its all love :P
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
Haha min förra text blev ju bortagen och jag ville ju verkligen få ut raderna så vissa rader la jag in e denna eftersom den inte var lika grov
hahahaha ni e båda jääävlit grymma på att hålla på att förnedra kvinnor roliga texter För jag hatar alla feministhoror för männen går före Och alla jävla kvinnor dom hör hemma i köket Jääävlit soft rad och håller med dej om detta Den enda gången du duger är när du suger på pungen När du öppnar fittan och när du har kuken i munnen För tjejer är skapade för att ligga heltid i sängkammarn Och kvinnor är värda att dö ... om dom har hängpattar!Denna va riktigt rolig knullar dig doggystyle och kallar de hundtricket woofa som en pudel nu ditt jävla fruntimmer!HAHA denna va riktigt rolig nice rim desutom Sooofta rader roligt
Robin (G_Lee)
HAHA..vad ska man säga..den var väldigt kvinnoförnedrande...men rolig..haha. jofan, softa rader!
Yeah de är fett soft, och rapdude, ja vet att du är snäll mot kvinnor för du skakade hand med min mamma haha! Men texten var soft och söt och sånt nu på natten!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Men Hock...du vet att jag hatar kvinnor men älskar mammor;) Iam A Mother Facker :D Det vet du ju. Kom du inte ihåg när jag berätta att jag runka för min polares mamma?
Moderator
2006-09-30 12:33
"Dumma jävlar" hahaha :D
[email protected]
feta grejer det här...lika kul varje gång med kvinnoförnedring..hihi såklart de svider... när jag knullar dig så hårt i rumpan att du bajsar ut chokladpraliner -hehe..nice Den enda gången du duger är när du suger på pungen När du öppnar fittan och när du har kuken i munnen - skön rad som flytar skönt.. skön bakfylleläsning
http://www.myspace.com/noodlestyle
njaa fonky är inte bra.. den andra okej.. kÖSS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-09-30 13:59
Sömpiller Du sa precis det jag skulle säga juuu!! Och till min stora förvåning hade snubben både Asma och Antagonisten på sin kontaktlista :P
[email protected]
Promotor
2006-09-30 14:16
Hahaha så jävla ösigt. Den rätta kvinnosynen har blottats!
http://www.myspace.com/danokin<br>
Moderator
2006-09-30 16:11
Upp med din hand, slå din brud mannen slå din brud om hon ser dålig ut
[email protected]
Vafaan har jag bajtat!??? Det svaret vill jag ha direkt mannen?!!!
Du tror verkligen att jag har bajtat fem ord från RMK? Har faan inte ens hört RMK säga det där!!!!! Faan är det för jävla skitsnack om bajt? Hur svårt e det att komma på den raden? Den e ju liksom skitlätt att komma på och jag säger att det där var faan inget bajt.Plockade ut den raden från en ofärdig text jag skrev för 2 - 2,5år sen så jag tror knappast det e ett bajt från mej!
Haha skojjar ? jag har ju faan aldrig hört dom artisterna äns? ÄR DWETTA NÅT JÄVLA SKÄMT?!
FACK MANNEN JAG HAR ALDRIG HÖRT NÅN AV DESSA SNUBBAR? JO CHORDS I LÅTEN DET LÖSER SEJ MED TIMBUKTU!!! DET E DET ÄNDA!!!! JAG HAR INTE BAJTAT ETT JÄVLA PISS MANNEN. JAG HAR VÄL RÅKAT KOMMA PÅ SAMMA RADER FAST DET VERKAR HELT SJUKT :S
Promotor
2006-09-30 16:43
Fyfan va löjligt att stämpla nån för bajt!! Det finns miljontals artister i världen, och en jävla massa i sverige. Det finns ingen chans att man har hört alla artister, alla rim eller alla texter, inte heller att man skulle memorera dom isåfall.. Rapdude är fet lyricist och jag kan sätta en peng på att han inte med mening har bajtat! skärp er!
Fy faan va skönt att höra det dör OPTIMISTISK det där värmde..
Käft
haha ja orkade inte ta ut så mkt men denna va rolig som fan: se mig som din styvfarsa, fast utan sexlust du är anledningen till att mitt hus har gästrum
HAHAHAHA jävla bajtare ! så du sejar att du inte bajtat nåt av dom .... ? vrf kommer det sej att raderna är exakt lika danna bara att du ändrat 2 ord! ? HAHAHAHAHAHAH
Yeeaaah maaafhaakka
Jag har ingen jävla aning...men men det e bara en snubbe som kan ha såhär otur och det e jag...har inte lust att va stämplad som bajtare för det e det jag har hatat mäst...så varför skulle jag då bajta ed flit? aja jag har ingen lust att fortsätta om alla ska se mej som en bajtare så jag lägger ner
jo det förstår jag..så jag har inte lust att fortsätta med rykte som bajtare som jag hatar mest så jag lägger ner nu
Asså det här är whoa! En säger att han har baitat, och då är det så! Han kanske kom på samma rim i sammanhang som liknar dom andra artisternas. Det är så jävla dåligt att kalla honom baitare för det. Skärp er nu för fan! Det finns som skriver som skriver texter just nu, och imorgon kanske ni baitar dom utan att veta! Bra text för övrigt, och kör din grej rapdude och lägg för fan inte ner!! Peace!
Tack mannen men det ser mörkt ut nu:(
word på saxor...finns inget mer att säga
http://www.myspace.com/noodlestyle
Skit i det dära och kommentera bara texten! Jag har lagt ner. skit i det...vill bara veta vad ni tycker :D
Har du hört talas om att hålla käften?
Hahaha bajtarN! HAHAH =D ...
Fack Off Mannen Du Vet Ingenting!
Fettnajschill (:
Fuck whoa!
NEEEEJ så fick jag syn på denna , jag som nyss la upp en liknande fats keffare :( Den vart rolig att läsa , perfektion du börjar bli grym på skrivandet nu.. snart är du komplett ;)
Aii
Så fett.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
I Am Drunk Haha
haha skön ju!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
sååå jävla tung! haha. pöss
-hämndlysten som jag är kommer jag och spöar din slappa pappa, slätar över din mamma, hell yeah im a motherfucka-
Älskar du mig?" ... nej för bövelen! bokstavligt talat, jag vill bara komma över dig haha den va kul
keft
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Kvinnan ska studsa mellan knogen och köket Att fråga mig om hjälp är som ett rop efter döden 5 METER FRÅN SPISEN OCH HON ÄR PÅ RYMMEN! KOPPEL PÅ STAN! diggar det stenhårt, hejja matte
http://www.norliekkv.se
va kan jag säga .... matte precis där den ska sitta mayyn :P Kvinnfolk Dom hatar vi ! ..... misshandel annars kan dom sticka !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha