Ger du mig en njure så stenas du av staten.....
Gårdagen bjöd på dramatik, så jag tror vi behöver pratas vid För det var av ett annat slag en den vi är vana vid Jag drack och åt tills den grad min mage blev sprickfärdig Skulle gå på dass och så men även fast jag var pissnödig Kunde jag inte få ut något och det sved rejält Så jag satt på vattenkranen och gled in i min egen värld Men jag upptäckte, det kommer inget så jag ringde sjukan Då plötsligt började det värka i ryggen och det ville inte sluta Fan vad jag skrek, hela bilresan som tog en timme Smärtan som kom tydde på ett oroligt inre Kom till akuten, och det blev knappast bättre I mer än en halvtimme på samma ställe När man väl blev inropad, kom rutinförhöret Och man fick en mätsticka instoppad i urinröret Fick en spruta i armen, och då plötsligt började blodet rinna Och jag som tyckte att det hade varit otäckt innan Efter massor med tester och skit fick jag reda på svaret Jag hade njursten, Nu kan ni få berätta om era bravader
Sann berättelse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|