Johan - ischisch!
Jag har ändrat mitt skrivsätt.. Och lämnat lite tomrum i en hel del rader som tvingar läsaren att tänka lite själv.. Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag gör!
- Hej min bästa godsherre! hur kommer det sig att vi blivit ovänner? - Jag vet inte, det är väl mest utan anledning; det har givit mig dåligt samvete! - Okej, Men det tjänar inget till för jag är kanske din bästa vän, men du är inte min! - Du kan ju försöka att älska mig jag vet att jag är din idol, jag ville bara höra dig säga det
Whoa är som en sexakt: Jag kommer och får dig att känna en lättnad och när du hämtat ditt läppglans och dragit så rycker jag på axlarna och säger: "Fitta som Fitta" medveten om att ingen bitchar om din sittplats som dickrhyde
Du försöker bevisa något, men din dumma jävel det är knappast ett textark som rör sig i mina underkläder
..och medan du kliar ditt bockskägg så måste jag medge att den här texten i sitt kontext är ganska komplex det i sin tur medför vissa kompliment jag får be admins om en åldergräns för det här fundamental dubbelmoral som att fira din sjuttonårsdag med en smäll på käften, en puss och en kram
Jag är allas eran landtärna, medan du har ärvt ett ansiktsuttryck av en sankt bernard
Shut your liquorhole on three, easy!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|