Flummande Simpo
Intro: Öhh.. Intro på en text!? SIMPO!
Jag är mästerlig men ändå ökänd som Robbinson Robban & jag slår dig i ditt bakhuve tills du liknar Pomeripossa Du är som Hollefield Dockan & snart bannlyst på Whoa för jag & VSG är lika softa som ett par hallicks & hoes Simpo är i huset & du skriker "slag under bältet" inte så konstigt när du knäpper dina byxor vid adamsäpplet Jävla tönt, du ser nästan ut som Charles Ingvar Jönsson sluta irritera mig & snälla sluta vara så himla töntig Du är inget för mig, det är bäst att du börjar fatta det & du säger att du har kontakter för att du knullar rappare Simpo, han som backar alla (för det mesta) & blir samtidigt backad av alla som om det vore överväxlat Jag är 16 år & är ändå bättre än ett flertal & jag får alltid kvarsittning för att jag är väldigt "scenvan" Jag är gangster rappare men min mobil är en samsung men den har ändå några fler färger än Magnus :)
Refräng: Mina refränger är coola *oo ja* & ni är bara stora *i skolan* Era dagsibarn, ni är dagligt bra men på kvällen & i sängen så är ni sämst!
Outro: Öhh.. Jag varnar dig kompis min pitt är en hitt
SLUT
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|