Djävulen - håll käften som tandläkare
tar din arm o slår dig,,kallar det självmisshandel ger dig en dunjacka från helly hansen o tänder på med tändsticksasken när du har sex låter du din kuk hänga i en kar som wonderbaum ger dig en uppercut o ett slag i skallen o du blir underground knyter ihop dina pjäxor och skickar ner dig för en slalombacke sen hör man dig yla mer än den där jävla jan johannson jag e här så du gömmer dig som nån i videobutikens porrfilmshörna det ända jag ger dig är en spark på pungen och spott i ögat jag klipper till dig för du har fulare frilla än joey tempest du är dummare än någon som tror att canada är med i hockey sm käfta mot mig och då ryker dina tänder som västernpickor folk säger jag är bäst,,,,som mutanterna i x-menfilmer jag ger dig lika många slag som meg skickas från fildelare jag skulle aldrig playa dina äckliga ex, som min skivspelare alla ser upp till mig,, som om jag var korgen i rullstolsbasket mitt rimmande tar aldrig slut som skriget i jugoslavien
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|