Livet...
En liten låt t min kära flickvän.. ge kritik osv. o rätta felen o hjälp mej förbättra
ja är en goding bor i en två me mor min// supa röka på tror att allt löser sej me tiden// det va mitt liv,// sen en dag tog hon ett kliv in i mitt liv den där tjejen elin.// finare än allt, lyste upp min tillvaro// livet fick närvaro// ägnade min tid åt henne o gör de fortfarande// den finaste som finns ,tidsödande men födande// du fanns där ,nu finns du för mig// min tråkiga tillvaro , mitt patetiska liv upphörde// du störde den livsstil jag börja få, livet blev bra o rulla på// du kom som en sol in på morgonen genom rutan och väckte mig// ja kan sitta o tänka tillbaks när allt va som de va// då du inte fanns här, hur tråkigt allt va// nu har ja dej det är vi 2// vi är legot som inte går att dela// visst har duoja felat// men då tänker ja på allt vi delat//
Ja tänker på dej, du är min tjej//2x jag älskar dig, hoppas du älskar mig// jag älskar dig hoppas du finns här för mig//
när livet känns tugnt är allt man trånar efter kärlek// det är allt du ger jag ser mitt liv lysa upp// som en lampa i ett mörker// mörker för mej är nu ett slut// jag är så jävla kär,du finns här nu//
men faktum är att du är verklig som en ängel utan vingar ja har vunnit dej ja har ditt hjärta i en ask,oduharmittidinhand hjärtat står i brand// du och jag på sandstranden handihand//
Ta Mejj Inte På Allvar Ta Mejj På Kuken
|