Charly - "Sätt dej ner själv förfan..."
För mycket tankar i huvudet ledde till den här texten, inget är taget från tomma luften, direkt från hjärtat, finns inget mer att säga. Vet inte varför jag skrev den, kände att det tröck inom mej. Hoppas du tycker om den (för omväxlingens skull då jag annars skriver skrytrap och punchlines som dom flesta kanske vet). pz - Charly (DoktorDöd) - - - - - - - - - - - - Tänker bäst som vaken, så jag blänker mest på dagen tar av snaran, släpper rakbladet & händerna från kragen men just idag är jag stark; jordnära, som tagen ur mark för texter är mitt vapen tills jag sänkes ner i graven "...men gör nått då Charly, snälla. GÖR NÅTT DÅ!" Har alldeles för länge bankat skallen med tron att jag ska kunna skjuta med ett vapen utan ammunition Och visst, kanske tanken är god... men jag provade & såg hur pennan blev sand & pappret till blod "...men ställ dej upp Charly, snälla. STÄLL DEJ UPP!" Jag står upp nu, stabilt, och tänker aldrig vika knäna igen och vill nån åter ta ner mej kommer jag vägra direkt Ska du jävlas med mej, tyvärr, jag är härdad min vän och har nu skapat mej en fasad utan att ta kläder till hjälp "...sätt dej ner Charly, snälla. SÄTT DEJ NER!" Musiken stanna' & JAG hann före DEJ att sättas på stolen lät dej dränkas med ord som va bättre lämpade på krogen Jag vann, inte bara över dej... ...utan också för mej själv. Sätt dej ner själv förfan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|