Holtzan - spelar allan ballan pt.2 + reff
ska vi kolla vad jag har på pappersarken? Texter om tassemarker och flummiga atteraljer jag borde tacka brajjet, för alla trivsamma dagar när nån weedplanta skalats och spritflaskan talat Jag kan beskriva mitt liv med att jag lever i dimman Upp till kranen, in i en lägenhet för att sedan försvinna haschet vi hookar är mjukare än snickers och Spliffarna vi rullar är skruvade som twister nu har ni nog fattat så det är nog flummat det är mitt i veckan och jag vill ta en krogrunda men fuck that, jag kan sitta hemma o skriva om feta fälgar på bilar och hur jag med pennan kan kriga Sveriges softaste snubbe, blossar en gubbe som oftast är bubbel, korsat med ungerskt om nån hoppas på trubbel så är det fan lätt fixat efteråt springer du iväg med röven full av stafettpinnar några här säkert redan läst den delen.. men nu är hela sjitten klar.. checka down south.. dags att slå fast alltid på plats har du skådat nån som fuckar ur o blir hårdast vi tar växlar upp rappare borde ta o växa upp scums tecknar upp som sveriges bästa grupp nu har min bröder sagt nog nog jag slungar på beaten o blir åtalad för överlagt mord jag tar över din nattzon, utan några kompispropps här sitter vi alltid inne med shittet som en coffeshop ni vet att jag är en flummande man som lever för att rulla en blunt undan din fjant holtzan han vet hur stilen ska tillagas han är tillbaka för att få en vinylskiva inramad några år äldre, så slår han på värre jag skulle inte ens bry mig om jag kommer åt cellen för inte fan kan jag må sämre jag har allt för länge försökt att gå längre men kommer ingenvart med ett minne intakt men rimmen jag lagt, där ser ni vad som besitter kraft jag skiter i vad fitter sagt, det bara plågar min aura jag sågar er alla, skåda det arga, jag hånar er alla ye
Fucks your life up crew Tjabo!
|