Problem - Våldsironi
(vers 1) jag får vinst jag är Kungen// du får ingenting bara kuken i munnen// släppte diss, du får ett skott i pannan/// grabbarna gör resten vet ej var du kommer hamna// säg desamma, inget händer// jag kommer knulla sönder dej nu vill du vara vänner// antingen eller, nu eller aldrig// fuck you, du är inte så pass manlig// tala sanning, du är rädd för mej// du kommer springa fort som fan när jag kommer efter dej/// du vet ej, vad som kommer hända// när du är fångad finns det inget du kan ändra// kan ej bli räddad, bara sönder slagen// och ut bärd nånstanns i den stora mörka staden// jag är galen, jag ska plocka dej// vad ska du göra det finns ingen som kan stoppa mej// (ref 2x) Problem vilken killar när han lägger sitt skit// Han är som en dobberman en kamphund i krig// en fet jävla rappre utan någon pli// bitches and hoe's, det e vålds ironi// (vers 2) våldsironi är inget du kan hämnas på// du kan lägga det hur du vill men knäcker dej ändå// säg hur då, måste jag förklara igen// jag orkar inte med dig nu dags för dig att gitta hem// och hoppa i säng, sedan sova lungt// medans jha å mina grabbar skriver texter jävligt tungt// bolmar för fullt, och du blir klandrad// stick fort som fan jag kommer baazza din mamma// mina rader landar, som ett plan på flyg fält// dina faller som en hoppare med söndrig fallshärm// fy skäms, jag säger det igen sötnos// jag steppar in med micken och skapar kaos// förlusten är din, och segern är min mannen// dra härifrån å droppa micken från handen// överallt ingenstanns du kan inte hitta mig// ge plats å den bästa mannen flytta dig// (ref 2x) Problem vilken killar när han lägger sitt skit// Han är som en dobberman en kamphund i krig// en fet jävla rappre utan någon pli// bitches and hoe's, det e vålds ironi//
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|