Rapdude - Bli Inte Arg Nu
Bli Inte Arg Nu Intro: Haha Rapdude is tillbaka This is tha riktiga shitet Vers1: Rapdude Du vill att våran organisation ska bort För att du vet att NoLL GraviTaTion är proffs Jag är bättre än dej så du kan hata mej Men om man bajtar en bajtare så måste man vara sämst Du kan kalla oss oäkta men vi kommer ändå fortsätta Och jag är inte godhjärtat när jag lämnar dej med blodfläckar För vi kan vara otäcka om du ska vara storkäftig Håll dina stora läppar stängda och låt dina ord bli osläppta Är ni orädda? Jag är så het men det är ingen solbränna Du är obäddad i kistan när jag rappar med mina mordläppar Du kan försöka spela Eminem för du är ju så häftig Men du är bara en sämre kopia av Idol Eddie Blir du arg nu när jag säger att du är wonnabee och horbarn När jag skryter om NGX och säger att du kommer bli ett blodbad Om du ska springa in i mej så springer du in i en bergsvägg Så mannen det är bäst du ligger lågt som dvärgsex Reff: Rapdude Haha mannen du är bara skit och keff Så bli inte arg nu när jag säger att vi är bäst Inse sanningen grabbar för ni är sämst Så om du ska dryga så får du micken i din käft Vers2: Rapdude Om du vill skapa beef mot oss så behöver du massa övning För vi svarar inte på mammadissar och sjukt kassa nödrim Ingen match mot dej fast det skulle vara kul att stänga dej Men palla att dissa dej fast jag inte behöver anstränga mej Och skulle ni få för er att spöa mej för att jag dissar er skitstil Så är eran flyktbil hem från stället en förbeställd likbil Jag hämtar Serrano The Man som hämtar hela stan Du vet inte vem mannen är men det vet jag! Jag är bättre än dom flesta när jag sätter ner min penna Det räcker med att säga att du är efter i det mesta Och jag knäcker om du käftar och jag släpper det perfekta Mannen jag spräcker dom oäkta och stänger dom beredda För jag är Rapdude och jag är en jävel på att skryta Mitt namn är Rapdude och jag är en jävel på att flyta Du letar anledningar till ett beef så det ska du få nu Din mamma är en hora så blev du arg nu? Reff: Rapdude Haha mannen du är bara skit och keff Så bli inte arg nu när jag säger att vi är bäst Inse sanningen grabbar för ni är sämst Så om du ska dryga så får du micken i din käft Vers3: Rapdude Haha mannen du får gärna känna dej skitcool Men jag hatar rappare som blir kända på frizon Du kan ju skryta om att vara bäst bland dom sämsta Men då kan du ju också tänka på att du är sämst bland som bästa Men jag får väl nöja mej med att ligga på din topplista Ser jag mina rader på din text så är det bäst dom blir bortklippta För vi i NoLL GraviTaTion vi hatar när folk bajtar sej stor Alla mänskliga kopieringsmaskiner som verkar pajat ihop Men det är ju klart att jag vet att jag är bäst men hatar er För om inte jag är bäst vem annars skulle kunna vara det? Jag säger att jag är bäst men du säger sämst och lämnar mordhot Men bäst kommer ju före sämst enligt vår svenska ordbok Men du kan ta dina jävla mordhot som du inte kan stå för För jag väntar tills jag får spö och då kommer du va så död Reff: Rapdude Haha mannen du är bara skit och keff Så bli inte arg nu när jag säger att vi är bäst Inse sanningen grabbar för ni är sämst Så om du ska dryga så får du micken i din käft Outro: Yo gått folk NGX håller det äkta Detta är Rapdude och jag ska hälsa från: Akim (Tha Pimp) Pirran(haha) Björkman(Täbyside) D-Dude(Mitt Vapen Med Vapen) Larsson(Pipen) Ciccilia(1+1=11?) Tea(Haha Tha Murra Sång) Och tillsammans är vi NoLL GraviTaTion(NGX)
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
|