namnlös text
Joi widlund Du är min bästa vän och ställer alltid upp för mig Du står mig närmast och jag kan berätta allt för dig Du är alltid glad och du är alltid positiv Med dig vill jag spendera resten av mitt liv Du har tagit emot glädje, lycka och smärta Du finns alltid där och jag älskar dig med hela mitt hjärta Dagarna passerar och dem går förbi Men minerna med dig kommer evigt förbli Du är en underbar kung på att rimma Jag önskar jag kunde gå ur min mörka dimma Ställer jag upp och finns jag där för dig? Dessa frågor svarar jag nej på enligt mig Du lyser upp med ditt underbara leende Din charm ja, det kan fan inte bli bättre Utan dig skulle jag aldrig kunna leva För varje dag som går älskar jag dig bara mera Ref. x 2 Vi har hållt ihop sedan barnsben Vi ska hålla ihop ända tills våran gravsten Vänskapen mellan oss ska för evigt finnas Stunderna med dig ska för alltid minnas Kommer du ihåg när jag fyllde fjortis år Vi gick och gick, jag fick ont i mina tår Jag bryr mig om dig och kommer älska dig för evigt Jag saknar dig och allting känns så pirrigt Jag kommer alltid vara vid din sida Det kommer ingen någonsin att kunna hindra Du finns alltid till hands när man behöver dig som mest När man faller ner mot land är du där och hämtar mig Jag kommer ihåg när du frös och lånade min ända tröja Den där kvällen kommer jag verkligen aldrig glömma Du är min andra halva som jag vägrar tappa Du och jag för evigt så kommer jag börja klappa Vi ställer alltid upp och vi stöttar alltid varandra Du kommer för evigt i mitt hjärta stanna Du är den bästa som hänt mig Snälla lämna mig aldrig för jag älskar dig Ref. x 2 Vi har hållt ihop sedan barnsben Vi ska hålla ihop ända tills våran gravsten Vänskapen mellan oss ska för evigt finnas Stunderna med dig ska för alltid minnas
Alla kärleks förklaringar är skrattretande. hatred before love
|