LamberT - Vad kostar Ketchupen?
Horor, jag hoppas ni är livförsäkrade / För jag ger svar på tal, typ som en miniräknare / jag måste lära mej, att sluta titta / du ser fan värre ut än din mammas spräckta fitta / Och jag har ingen taktkänsla men det skiter jag i / För rimmen e hetare än magisk magi / tragisk mani på ett arabisk vis / käkar er som gris med vegetariskt ris / Hög på arsenik? det märks att du inte vet ett skit / för man dör av sånt skit, och det är inte elit / ta en blunt istället och gör feta rökmoln / mitt hem e nuförtiden för fan en Gökholm / Yoyoyo, L to tha T is in tha house / Whoeva steps up to steps to me steps down like a mouse / Nigga what? Publiken vrålar: LAMBERT! / Jak komer från irak och jobar i hamnet / Sover po lammet, super som satana / Jak spela gittaren lika bra som santana / Med bandana, jag e sugen po bananas / Men var jak kommer fron dom odlar bara ananas / Hur mycket kostar ketchupen? Hon böjer sig fram, rätt upp med den. JAG SA LAMBERT E HÄR FÖR ATT VÅLDTA DIN FLICKVÄN / JAG E SÅ GRYM ATT JAG FAN TAR KÅL PÅ MICKEN / SICKEN GREJ, MEN VAFAN SKA NI KONTRA MED / HADE JAG KÖRT LASTBIL HADE JAG FAN FRONTAT ER / VÅLDTA ER, OCH KANSKE FISTA ERA MAMMOR / SKÄNDA HENNE OCH TYP PISKA DIN FARMOR / JAG SKITER I OM HON E TYP 87 / FÖR JAG E SUR ATT JAG INTE FICK KLAPPAR I JUL / SNATTAR I SKJUL, OCH LAPPAR TILL DIN SYSTER / ATT BASTA E KUL, OCH ATT SPRÄTTA UPP DIN BYST, YEAH / FAN JAG PALLAR INTE MED ER, JÄVLA CP-PUBLIK / FÖR NI FATTAR INTE RIMMEN, OCH JAG BLIR ALDRIG RIK / JÄVLA SKIT, NU DROPPAR JAG SISTA RADEN / JÄVLA BÖGAR, BÖRJA FAN ATT FISTA BARNEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|