Djävulen - jag har mått likadant
visste inte vad texten skulle hete så jag hittade bara på nått snabbt är du mobbad, eller blir du slagen varje dag du vill inte leva längre. inte ta ett ande tag jag vet hur du känner, jag har känt samma sak för jag har också varit detta ensamma barn jag har också varit den som inte har nån vän ingen som vill va med en och många hatar en jag va den som skolkade o låtsades va sjuk hoppades på ett slut, ville öppna fönstret o hoppa ut men jag flyttade, fick vänner och började må bra igen jag hoppas att det händer samma sak med dig ,,,som mår dåligt,,alla ska må bra ingen ska behöva lida,varända en ska skratta o va glad behandla andra som du vill bli behandlad själv du vet inte den personen du mobbar kanske gråter varje kväll,, nån vill dö nu och nån vill leva länge nån har ingen vän medans mobbarn har flera vänner det borde inte få vara så här det finns minst en person varje dag som vill lämna vår värld ,,och jag har varit den,, ps. jag vet att rimmen inte är dom bästa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|