AeD - Vill bli accepterad
Satt nu i natt o ahde ingenting att göra o hade en jävla massa tankar att få ut så jag skrev en text.. Jag finner inte vägen ut, jag e fast i det här// Jag vill flyga långt bort, till min egna värld// Men vart jag än kommer, skapas bara problem// Vart jah än går, blir allt så jävla fel// Är så jävla trött, att inte bli accepterad// För den jag är, så snälla sluta kritisera// Jag är den jag är, o kommer alltid förbli// Ni snackar bakom min rygg, medans ja lever mitt liv// Ok, ni kan hata, men jag kommer inte förändras// Har försökt leva mitt liv, men aldrig blivit älskad// Så jag försöker nu leva så gott de går// men det är fan ett mirakel, att ja fortfarande står// Ingen vet hur ja mår, för ingen ser min insida// Kommer det fortsätta så här, kommer jag nog avlida// Vet inte va jag ska göra, för att få nån att förstå// Att jag inte pallar leva, just för hur ja mår// Hela mitt jävla liv har byggts upp av misstag// Men jag står kvar, o sippar efter andetag/// Jag vill bara bli accepterad för den jag är// Fan jag hatar min farsa, han va fan aldrig där// Så... Whoa ge kritik... Peeace
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|