Hotmales - Slynan
nu ska sagan berättas nu ska sanningen fram vi kan börja från början när vi träffade varann du brinner i mitt hjärta du betyder allt för mig. det hade blit sån smärta om du skulle lämmnat mig. jag älskar dig så mycke för du är min lilla ängel men kommer du ihåg när vi knulla sönder hela sängen de va så jävla sjukt men nu får helvettet slut du har fått tillräckligt me kuk, nu är de dags att ta sig ut du ska bara suga på min balle ditt kuksugande luder annarsblåser jag din skalle med min kulsprutande luger jag kämpar som en dåre för att hålla oss tillsammans men du skiter bara i mig och knullar massa andra För visst är det kul att festa man skrattar å skålar men du ska alltid testa att fnaksa med dårar du går bara från säng till säng lr man till man greppar tag i deras kukar och suger allt du kan du kommer hem me fem män igen va ska du göra me dem senn kör gangbang i din säng, hur fan tror du att de känns? du har knullat runt med hela stan de finns inte många kvar du fick din första kuk i käften när du bara var ett barn du sprider dina sjukdomar och smittar hela staden som när du sprang på fjorden du fick bananen i analen eller som på påsken när du var helt jävla galen du stöna som fan när du blev rövknullad av haren du blev blev knullad utav tomten på julen i släden men stackars lilla tomten för säden kom på klädseln hur kunde jag bli kär i dig, hur kunde jag få känsler? du har sugit massa andra du har passerat mina gränser du slet isär mitt hjärta och verd det ut och in så fuck u jävla slyta packa och försvinn Ej klar än, låten finns att hämta på hemsidan, www.hotmales.info.se men som sagt den e itne klar
(url link=www.hotmales.info.se)www.hotmales.info.se(/url)
|