Hotmales - Kärleken är sann
vers1 atte älskar dig, de e dig han har kär för de finns inga bekymmer de finns inga besvär kärleken den finns och kommer alltid och finns där men om ni skulle tappa greppet rasar hela hans värld han tänker på dig (även i sömmnen) du och han för alltid det är vad han drömmer han drömmer om er framtid och om alla fina minnen en ängel från himmelen kom ner och blev hans flickvän han kommer sakna dig (tills dagen då jag dör) han kommer ångra sig (om nånting förstörs) han försöker varje dag (de gör jag hela tiden) du och han föralltid de är den stora striden du finns i hans drömmar var du än beger dig så öppna dina ögan (hoppas att du ser mig) drömmre om en saga redo att berättas där du va den vacka (och jag va den rätta) Vers 2 jag saknar dig så mycket ja vill ha dig här och nu du kom in i mitt liv och ingenting är som förut du är min lilla ängel du är det finnaste som finns för att detta ska ta slut så krävs det mycket till jag tänker på dig jämt (på dagen och på natten) finns inget bättre än dig du är den dyrbaraste skatten du är allt jag vill ha och kommre alltid vare den ända hoppas allt går bra så fortsätter vi att kämpa kan itne sluta tänka på allting som du gett mig på alla sköna stunder varenda gång jag sätt dig för första gången så känner jag att kärleken e sann jag älskar dig så mycket jag tror inte det är sant jag kanske inte är nån kille som har någon romans men en sak är säker, våran kärlek den e sann för ulle kommer alltid ha mitt hjärta i sin hand jag kommer aldig släppa dig för vi älskar ju varann
(url link=www.hotmales.info.se)www.hotmales.info.se(/url)
|