Mörkröda Tårar
möööörkröööööda tååååårar tårar av blod rinner ner för min kind iskalla tårar som kom från en vind mitt huve fylls me hat och de skapar smärta försökte leva livet men jag saknar väntan att få leva livet och att se hur livet slutar du följer väl med när ja tar klivet ut va eller stannar du å tittar på skiten här titta upp se dej runt ser du hur livet är då fattar du snart hur det var jag kände folk tittar upp för att fråga "vad hände" men ingen riktigt bryr sig de va bara en fråga är det nån som fattar kan nån svara? vem vågar? agritionen växer och hatet kommer fram de enda ja får höra är "ta de som en man" men vafan ska ja göra nån som kan svara tårarna rinner så länge som man varar mörkaröda tårar som föreställer blod ja hatar inte far och inte heller mor möööörkröööööda tååååårar tårar av blod rinner ner för min kind iskalla tårar som kom från en vind som tåren på kinden och som tankar å minnen så vill ja komma in så ja bankar på grinden den grinden till himmlen men hamnar där nere vid helvettets portar dem ranglar här breve hatet de fylls och smärtan den ökar jag tål inte detta nej väntan den dödar ja försöker förklara exakt hur livet är finns ingen som förstår att ja är en given själ som strävar efter klaret så jag visar allt jag får en konstig känsla och det isar kallt nån som kan hjälpa? kan nån ta min hand stå vid min sida så ska ja va din man och jag gör allt för att få återse lyckan lyckan i livet men måste återge tystnad mörkaröda tårar som föreställer blod ja hatar inte far och inte heller mor möööörkröööööda tååååårar tårar av blod rinner ner för min kind iskalla tårar som kom från en vind
www.myspace.com/allvarligttalat
|