Man Mot Råtta Jaha, jag är ny på att skriva texter, så rimmen suger, men ändå :) Vers 1: Stefan stäppar in med en kniv i sin hand// För att döda dig och din fula tjej// Du tror du kan slå mig// men efter att vi möts så kommer du ligga på marken// du kommer blöda och säga förlåt// Du kaxar framför datorn men är feg IRL// Kom till skåne och dina käkar hamnar ur led// Refräng: Vi möts du och jag// en ful liten kille// man mot man, eller ska man säga man mot råtta// Din lilla jävla hora// Vers 2: Du kallar min tjej för ful, men vad är inte din// Jo, en ful liten hora// som vill ha så mycket kuk// så hon inte kan suga på flera jävla veckor// du tror du har vapen// men du har bara en liten jävla kuk// din tjej är trång// och din mamma lika så// vad kallar du detta// själv kallar jag det man mot råtta// inte man mot man// din jävla hora// du ska dö// och jag ska hjälpa dig// kuk i dig// och din fula hora till tjej// det luktar bajs// är det du som luktar// eller din tjej// Refräng: Vi möts du och jag// en ful liten kille// man mot man, eller ska man säga man mot råtta// Din lilla jävla hora//