Desdichado- följ efter Desdichado
vad ska man göra när man sitter fast? följ efter desdichado desdichado han som höjer vår standard är över oss andra och den sista att stå fastän löven är fallna ja du hörde rätt, fast du trodde du sökte nån annan han är enda killen i stan som faktiskt köper din mamma men det gör väl det samma, ingen annan tycks bry sig så varför ska du? jo för männen är män men han är ju gud. som fallen från skyn men landade mjukt konstigt alla andra vill spy men han är ju sjuk dramatisera desdichado som en galen vampyr demolera staden om natten, men skippa hatet han skyr. låt maten va dyr och börja istället snylta från en papperskorg hora inte för platypus men låt mig kyssa dig i ankeborg kanske dom kallar dig för värdelös och snyltare men minns att uttrycket "fuck you" är bara ett av dom jag myntade snyggare tiggare finns inte så då vet ni hädan efter om ni känner er fast vem ni ska leta efter vad ska man göra när man sitter fast? följ efter desdichado å jag vet att när beatet är slut så minns du inte mera hur och när fan du blev sådär simpelt impregnerad killen, finten slinter mellan bena som en oskuld med massageolja så du går runt bushen, wannabee hotfull med mandatnoja fatalt loja står ni där och tappar fattningen har inte hajat att allt är rapp igen knappt ingen i baggypants allt är brudar, braj, och cadillacs och inte jävel som fattar hur det hära känns när allt kring hiphop bara drar dit pepparn växer så det ligger på Desdichado att börja sätta gränser med "Montessori Gangstaz" "Sinai" och "L.P.A" tar vi hiphop från vanligt till hype allt annat skapar slentrian och du ska inte höra inte på sånt som du matas med idag jag e den enda som dödar folk för att jag hatar slentrian snyggare tiggare finns inte så då vet ni hädan efter om ni känner er fast vem ni ska leta efter vad ska man göra när man sitter fast följ efter desdichado
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
|