meningsfull - kammel är min kompis.txt
denna har ingenting med kammel att göra förutom att ja sa att ja skulle droppa lite mer här till min käre vän!.. hehe.. battlade lite med subban igår och ja ägde honom.. så ja tog 6 rader och byggde på och det hela blev rätt kul tillslut.. iaf här e texten.. mennan e han som smyger omkring i ditt rum på natten anledningen till att sängen är blöt och din hand är i ljummet vatten låter det inte gå allt för lång tid innan ja kommer tillbaka dagen efter hoppas ni vaknat...ähh.. men idag ska det hända galna grejer får dig klättra upp i en gran medans ja står nedanför och kastar sten för att få dig och ramla ner och du hamnar med skrevet på varge gren.. ha! du kryper sakta fram och försöker sedan vända dig mot mig ja säger: "ingen idé att du ger dej på mej! för om du sätter krokben" så ramlar jag över dig plutten och först blir ja avsugen för du får kuken i munnen sen går den ut genom bakhuvet så raka av dig moppemuchen och spotta ur tuggumit för du har inte snus i ficken, grabben det är hockeypulver ska vi knuffas? ja dyker upp i en hockeymask de blir ingen brottningsmatch grabben du köper baggy pant men på dig blir det tajtare än normal size så ta av dig den jävla lädervästen för ja dyker upp i ditt kärleksnäste med så slående rader att din brud ringer räddningshjälpen så vad händer efter att ni ligger på akuten med era käkben knäckta haha.. det skulle ni inte ens kunna komma fram till med era räknehäften ja skriker MENINGSFULL och fyller era munnar med sädesvätska smaklig måltid! har inget mer här att hämta så ja tar era värdecheckar ... och lämnar.. komentera.. hata. älska.. bara visa vad du tycker!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
|