Ljuset är förjävligt
Vers 1... Jag vill träffa en Ängel som vill träffa mig Men jag vill ej klättra ner från hatets svarta sed det sved när jag föll, när olyckans lycka kom Finns Stycken som man vill kunna tycka om Sitter utan parasol i helvetes regndroppar Vill hoppa från Samvetets Bergtoppar Ser visioner, och mer versioner om livets så många olika lektioner depressioner som alltid kommer och går med tromber och sår till denna kroppens bår ingen förstår varför jag beteer mig som jag gör Själen är trång och mör med hjärtat som sjöng i kör Reffräng//** Ljuset är förjävligt Men mörkret är härligt en Närhet av denna ärliga Kärlek är något som ej finns i min ensamhet Reffräng//** Vers 2... Jag vet, att kärlekens sanning är grotesk men Jag vet, att livets mening är komplex men dessa förseningar i mitt näste är en smärta som stjäl mitt hjärta o själ och det är mina axlar som bär den eviga smärtan som lämnas kvar i tomheten lever med ett hatfullt samvete bara så han vet de vad min själs gloria fick bära, när hatet slog mina nära jag svor på min klon att jag skulle nå upp till min tron men påväg upp så snubbla jag och föll rakt ner för detta hav av hat ser och min dörr bara steg Men jag orkar inte mer,för jag vågar inte se när plågan växer mer, så jag bara faller ner och en sista bön ber, en sista bön ber.... Reffräng//** Ljuset är förjävligt Men mörkret är härligt en Närhet av denna ärliga Kärlek är något som ej finns i min ensamhet Reffräng//**
Soon in your Fridge, mofo..
|