Loco Chaos - Glädjen som du gav.txt
mått ärtt så dåligt på senaste.. så jag satte mig ner och skrev ut allting på papper... Den handlar om livet, kärleken, familjen.. det mesta.. den återspeglar mina känslor just nu.. den hoppar en del fram å tebaka, men de får ni stå ut med :) btw... den kommer audio nästa vecka hösten är påväg, alla löven faller och tankarna vandrar vida kring och jag finner dom överallt eller också finner jag dom inte alls (inte alls) då dyker dom upp ifrån ingenstans (ingenstans) och hur jag än kämpar o fightas, och hur bra jag än blir kommer jag aldrig någonsin älskar och hypas tänker på lycka, och tänker på glada dagar och undrar hur det skulle kännas att vara saknad du måste veta, för jag saknar dig(saknar dig) och du måste veta hur jag hatar dig(hatar dig) dag för dag, vandrar jag genom eld och vatten och har jag hittat lyckan har plötsligt bara vänt på klacken Glädjen som du gav, men som du tog tillbaks glädjen som du gav, men som du tog tillbaks du bara tog iväg all glädje du skänkte mig och om du bara kunde gissa alla ggr jag tänkt på dig så skulle du gråta, men låta tårarna rinna medans jag får se på, och låta åren försvinna jag kommer dö här(dö här), lämnad åt mig ensamhet snälla hjälp mig, jag vill inte vara ensam mer (ensam mer) men jag har inget val i frågan och en liten rökpuff är bara allt som är kvar av lågan som brann för oss, men som förvann förstås och jag ångrar verkligen hur allting gått men.. slutet är nära, så jag blundar och ler stöter ifrån, så jag slipper undra nåt mer glädjen som du gav, men som du tog tillbaks glädjen som du gav, men som du tog tillbaks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|