Rapdude - Tills Mitt Hjärta Slutar Slå
Tills Mitt Hjärta Slutar Slå Reff: Tills mitt hjärta slutar slå – Kommer jag spela musiken Enda tills mitt hjärta stanna för jag lever för skiten Tills mitt hjärta slutar slå – Så är jag redo för beatet Tills mitt hjärta stannar för det är min mening i livet Vers1: Här för att stanna och ingen kan stoppa denna stjärna För pennan är mitt hjärta och blocket är min hjärna För med min hjärna lägger jag ut mina tankar på pappret Och jag skriver med hjärtat som också bankar till takten Jag övar hela tiden och jag gör mitt eget skit Så sköt ditt eget liv medans jag kör min egna stil Och alla hatare och kritiker dom kommer bli knäckta För jag har ett motto och jag håller det äkta Kärlek till musiken som bär på min livstid och uppväxt Jag rappar hiphop så att min livsstil blir upptäckt Hiphopen betyder mest och jag älskar det jag gör Så jag måste bli bäst och respekt till dom som ger mej stöd Har min dröm i mitt hjärta som alltid backat upp mej Och mina hundar ger mej stöd och har aldrig fackat upp sej Så du får hata eller älska och du får tycka vad du tycka vill Men jag har mina hundar och dom önskar mej lycka till Reff: Tills mitt hjärta slutar slå – Kommer jag spela musiken Enda tills mitt hjärta stanna för jag lever för skiten Tills mitt hjärta slutar slå – Så är jag redo för beatet Tills mitt hjärta stannar för det är min mening i livet Vers2: Året var 2003 då jag greppa pennan och rimblocket Och det finns ingen chans att jag kommer att lämna hiphopen För jag har en dröm och jag måste lyckas Och det är pågrund av hur jag gör det som jag kommer lyckas Och jag vill tacka min mamma som är stöd och en rådgivare Hon som alltid stått vid min sida och berömt mitt låtskrivande Jag hatar dom som hatar men älskar dom som älskar Rapdude har talangen och den känslan finns i pennan Jag laddar upp med rimpapper och övar slut på penseln Sen vässar jag pennan för att nöta ut den igen Jag kommer hålla mej tajt och jag ska söka det rätta Fortsätta bygga på min rapvärld och alltid göra mitt bästa Tills mitt hjärta slutar slå så ska jag köra det äkta Tills mitt hjärta stannar så ska jag övas och bättras NoLL GraviTaTion för evigt och hiphopen dör aldrig Hiphop är min framtid och jag älskar den föralltid Reff: Tills mitt hjärta slutar slå – Kommer jag spela musiken Enda tills mitt hjärta stanna för jag lever för skiten Tills mitt hjärta slutar slå – Så är jag redo för beatet Tills mitt hjärta stannar för det är min mening i livet Outro: Måste passa på att tacka *Mortalis* för din kritik och beröm som hjälper än att utveckla sej…Respekt Måste även tacka *Flexibel* som ställer upp och gör mitt första beat….Respekt Och sist men inte minst så vill jag tacka *Inso(Insomnia)* för att du guidar mej och tar dej tid att svara på mina konstiga frågor…Respekt
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
|