Ångest
Alright, inget jag lagt ner mycket tid på. Har skrivkramp, skrev bara av mig lite. Ångesten bränner i bröstet och jag hatar livet men jag tar för givet att allting blir bra med tiden Dock ändras inget för än jag gör någonting åt det Men istället för att ändra mitt levnadssätt inhandlar jag drogerna åt mej och blazar fett Visst, vissa perioder lägger jag skiten på hyllan Men då byter jag bara ut holken och pundarlivet mot spriten och fyllan, så mitt liv kan förgyllas Jag röker mitt grus för att jag behöver mitt rus Har rökt i så många år att jag Måste leva hög som ett hus Men i slutändan blir jag bara mer och mer deprimerad så istället för att gå ner mig måste jag ändra mitt sätt att leva Och den enda som kan förändra mitt liv är bara jag Om jag verkligen vill är det någonting jag kan klara av Nu snackar jag inte bara om knarket utan också mitt sätt att tänka, och det kan lätt förändras Har börjat plugga igen, det har bara gått en vecka Men istället för att gå dit har jag gått och meckat Sover genom dagen, går upp på sen eftermiddag Ligger och glor på dumburken efter att jag har meckat spliffar Den livsstilen upphörs från och med idag, det är mitt eget val Vad blev det av den kille jag en gång kände? Jag känner inte igen mitt eget jag, längre, nu lever jag sämre Igår vaknade jag upp och tänkte, jag kan göra EXAKT vad jag vill Och med den tanken liggandes i bakhuvet, kan jag ta det chill Ångesten bränner i bröstet och jag hatar livet Men om jag förändrar mitt sätt att leva blir det nog bra med tiden
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|