mitt svar till dr död
du har ett passande artistnamn för en nolla doktor död, du e lika död som en efterbliven compton bög. du skulle inte ens kunna tillfredställa tingeling med din mini pinne, o kaxar du dej blir du jagad som leifi av nån grinig finne. mina dissar till dej kan mätas i hårdhet med brunslock, ville du mäta kuk?? vänta jag skall bara hämta en tumstock. en tung krock måste du vart utsatt för sedan barns ben, jag har mer dissar på lager så vi får se vem som tas ner. du e kaxig här för att jag e dylektiker med mag fel, men irl e du en tönt med tal fel och krav brev. klart att jag e underbar på fest med kungensbarn, medans du sitter o smygsuper med gundesvan. jag tror det var dej tolkien tänkte på när han skapade gollum, för att med enkelhet besvara din fråga den är 12tum. det måste kännas hemskt när du blir utskrattad av publiken, men klart dom skrattar när du e så äklig att din kuk skriker. så nu har du ditt svar doktorn gå och ge nån sumobrottare rektal undersökning nu...
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
du har ett passande artistnamn för en nolla doktor död, du e lika död som en efterbliven compton bög. - Säg mej, vad är en comptonbög? Nödrimmat och inte precis att man tar åt sej. du skulle inte ens kunna tillfredställa tingeling med din mini pinne, o kaxar du dej blir du jagad som leifi av nån grinig finne. - Minipinne? Skämtaru eller? Du skulle ju fan kunna skriva en egen ordbok med bara dina ord och sälja på det sen. Liknelsen i andra raden var helt värdelös. mina dissar till dej kan mätas i hårdhet med brunslock, ville du mäta kuk?? vänta jag skall bara hämta en tumstock. - Första raden, måste fråga en sak, varför just brunslock? Har det nån koppling till hårdhet mer än att brunslock är av järn? Var dte inte mer än så, så kan du vara så snäll att tillåta mej att småle en stund. en tung krock måste du vart utsatt för sedan barns ben, jag har mer dissar på lager så vi får se vem som tas ner. - Dom första raderna hittils som inte ser nödigt, framkrystat eller dåligt ut. Nästan värt en applåd... nästan. du e kaxig här för att jag e dylektiker med mag fel, men irl e du en tönt med tal fel och krav brev. - HAHAHAHAHA, WHAT?! Krysta H-crib!! Krysta i samma takt och vi alla ser snart bebisens huvud komma ut. klart att jag e underbar på fest med kungensbarn, medans du sitter o smygsuper med gundesvan. - Och? Vart nånstans är det jag ska ta åt mej i denna delen? Gunde Svan är fan ballare än kungafamiljen. Din inställning till att det är ballt att hänga med folk som har ett namn som folk hört talats om verkar stiga dej åt vansinne. "Ey, jag har Alibi på min lista", jahaja, skriv en bok om vilka du hänger med förfan. jag tror det var dej tolkien tänkte på när han skapade gollum, för att med enkelhet besvara din fråga den är 12tum. - Va? Hänger raderna ihop eller vadå? Hajar noll här. Berätta inte, jag tror inte jag är intresserad av att veta dina fattiga ibaktankar. det måste kännas hemskt när du blir utskrattad av publiken, men klart dom skrattar när du e så äklig att din kuk skriker. - HAHAHAHAHA, den här delen är så tråkig så jag nästan tycker det är komiskt. Rättvis analys frå min sida, och jag kan nu diagnostisera dej som totalt jävla dum i huvudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köp en mamma på Ebay som kan lära er uppfostran!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
H-CRIB P22 ...ja det har ju du erfarenhet utav, och det vet vi ju vart det resulterade i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag känner en bot... den heter anna !! hm... alltså jag vet inte vad man kan säga om denna... H-CRIB... Du har ett par rader som e roliga och då menar jag inte i denna texten men du kommer inte upp på DD´s nivå.. helt ärligt så känns det aningen som om du söker efter nåt slgs godkännande men "råkar" ständigt göra bort dig mer... För om man jämn för denna texten men den DD skrev så ligger du väldigt mycket efter.. Varken din rim eller ditt rimschema är i närheten av hans talang.. så e de bara å så kommer det att fortsätta om du inte kan ta kritiken som den kommer... Sad but true! Sen att skylla på dyslexi och sånt är bara oerhört barnsligt.. jag har dyslexi själv men det är inte nåt man sitter och säger till alla för nån sorts sympati grej.. nu får ni ju fan ta och ge er!....
Doktordöd tar dig lätt, Krystat och inget bra.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
mortalis jag säger inte till folk att jag har dyslexi jag förklarar det för dumjävlar som tror man e efter om man har det... och sen har jag inte sagt att jag knullar DD till höger och vänster ut och in fram och bak jag har sagt att jag gör det med R-UNIT men alla tar det till DD e det samma människa en gång för alla??? JA ELLER NEJ!!!! jag blir förvirrad... säger ajg nått till R får jag höra varför säger du så till dd han äger dej osv.... VTF vadå inte tar åt mej av kritik??? det e lätt att ta åt sej när kritiken e lika utförlig ocg givande som din mamma skämt!!!
Jo men om dom tror att dyslektiker är efter så låt dom tro det.. skit samma liksom... R-Unit är en person DrDöd är en annan person... Slutsats... Det är två helt OLIKA individer
H-CRIB P22 "mortalis jag säger inte till folk att jag har dyslexi jag förklarar det för dumjävlar som tror man e efter om man har det" - Har aldrig påstått det, kolla igenom trådarna, plocka fram där jag påstår att du är dum i huvudet pga ditt dyslektiska handikapp så kan vi diskutera, men tills dess så kan jag säga som jag sagt femtioelva gånger; dra ihop en bättre snyfthistoria om folk ska kunna tro på ditt skitsnack. Och som jag sagt flera gånger, jag är DoktorDöd, före detta Jågurt, vafan är dte du inte fattar?! Nu börjar jag seriöst tvivla på att ditt minne fungerar som det ska. Jag och R-Unit är för övrigt polare även utanför Whoa, det kan förklara varför jag vet saker som även han vet och vice versa. Du fick rättvis kritik, ta åt dej, kryp ihop i bollform och hoppa iväg.
jag vet inte alltid lätt att hålla igen mortalis... tack för ljuset.... och dr död sa jag ditt namn syftade jag på dej??? SLUTA TA ÅT DEJ DITT FÖRBANNADE KONKELEBÄR I WHOAS ARSLE!!!! och sen okej ni e inte samma blir ju för fan förvirrad när alla säger att jag sagt saker till dej som jag yttrat till R fattar du inte att jag blir förvirrad då så har du problem eller så använder du hans konto bara för att fucka upp min skalle....
H-CRIB P22 "och dr död sa jag ditt namn syftade jag på dej???" - Klart du gjorde, eftersom du har sagt det 74342 gånger redan i den andra tråden, eller har du helt plötsligt uträknat mej från den "listan"? Haha. Patetism... enbart patetism... onödigt att fucka upp din skalle om den redan är uppfuckad.
ett jag sa aldrig ditt namn för att jag inte syftade på bara dej jag syftade på alla som sagt nått om dyslexi nej jag har aldrig sagt att du sagt att jag e efter för att ajg har dyslexi... däremot har jag sagt att du och jag snackat om dyslexi vilket e en helt annan sak....
H-CRIB P22 Jävlar vad du vred och vände på steken, nu gäller det bara att försöka tyda vafan du skrev.
och du säger att jag e uppfuckad i skallen :P HAHAHAHA
Jag säger som Pigeon_, vad gör man på ett forum om man inte kan prata (och inte heller kan sätta kommatecken och punkter åtminstone) så man förstår?
H-crib, du kan ju knappt skriva...
nej jag vet jag e dyslektiker det e ju det jag sagt hela jävla tiden duv hora stick med ditt iq befriade hörselfels huvve innan jag leker lerduvveskylle med varje del av din kropp som går att hugga av
ja när man skjuter ner lerduvor med gevär vet du inget eller????
Helt ok med dysleksi, men L och T sitter inte ens nära varandra.
"ja när man skjuter ner lerduvor med gevär vet du inget eller????" - Haha, du borde ju inte käfta med folk om dom inte vet vad lerduveskyTTe är om du inte vet hur man skriver.
ja menar att bara för att man inte kan läsa det du skrev är man ju inte "uppfuckad i skallen" som du menar på? shit, ja vet att du har dyslexi, inget fel med det, men påstå inte att man är dum o man inte kan läsa det du skriver ibland
wacked
Jag tror H-Crib är Whoa's egna lilla Sponge Bob Fyrkant. Tar ju åt sej mer än en jävla tvättsvamp ju. Förstorar upp saker gör han också, för att inte tala om hur han säger emot sej själv i sina patetiska snyfthistorier. Du blev mördad. Ta det som en man.
nej men då kan man fan skriva menar du lerduveskytte elelr får att ajg skall förstå att jag stavat fel annars när jag läser det ser det ut som lerduveskytte?? som om du inte skulle veta....
nej jag blev inte mördad du skulle kunna plocka mej om du ansträngde dej det tror jag säkert för ajg vet att du e bra.. men du var inte bra nu ta det som en man och fatta att du kan ha fel ibland............ jävla fitta
H-CRIB P22 Vare sej jag anstränger mej eller inte så är du som totalt överkörd men ditt korkade ego har drivit ditt storhetsvansinne så pass att det pajat taket och lämnar skrapsår och träflisor på din jässa, för dina okunskaper visar sej tydligt i dina texter, och att du ens fortsätter att påstå motsatsen resulterar bara i att du dumförklarar dej själv, om och om igen, hela jävla tiden. Du blev mördad. Ta det som en man.
jag tror det var dej tolkien tänkte på när han skapade gollum, för att med enkelhet besvara din fråga den är 12tum. - Va? Hänger raderna ihop eller vadå? Hajar noll här. Berätta inte, jag tror inte jag är intresserad av att veta dina fattiga ibaktankar. men fattar du inte ens denna enkla jävla raden så e det inte jag av oss två som är mördad det är du... shit köp en ny på ebay för helvete.... ditt analfabetiska plockmongo!!!
Du blev mördad. Ta det som en man .
jag tror det var dej tolkien tänkte på när han skapade gollum, för att med enkelhet besvara din fråga den är 12tum den andra raden här är ju så krystad o nödrimmad så det finns inte... vad är det för fråga du snackar om?
antingen så är H-CRIB; 1. Oseriös, 2. Inte 22år 3. Lite efterbliven, eller 4. RENT AV JÄVLIGT KASS! HEJJA DOKTORN :D
Han är både 1, 2 , 3 och 4.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist
2006-08-26 22:38
Alltså jag visste att H-CRIB sög...Men ärligt detta var det sämsta jag sett från dig H. Du gör bort dig så jävla mycket...Doktorn kan skriva en såkallad jävla "keystyle freestyle" och äga dig liksom...FAN.
Snälla H-CRIB, ge upp! Det blir ju bara pinsammare ju längre du driver det här. ... eller nej förresten, ge inte upp! Det är tamefan underhållning att följa det här, haha! (då ska vi se om han svarar att jag ska köpa en mamma på e-bay eller om han kan ta det som en man...)
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Ja du H.Crib, inget i din text dög till. Du suger och är fruktansvärt jobbigt. Håll bara käft din fitta.
Allvarligt lägg ner, du suger och det är inte mer än rätt att du tar ditt pick och pack och drar långt härifrån, dra till Lunar och utmana dina "compton bögar" istället. Jag håller med dem som har sagt att du är kass, för det är du faktiskt. Träna ett år eller så och sen kan du börja med dina texter igen.. DD tar dig om och om igen med förbundna händer och ögon.. Det här var verkligen inte bra.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
det e komiskt hela skiten dd ber mej att skriva en text och jag gör det på typ 10 min eller dyligt... och då får folk för sej att jag vart uber seriös och skrivit texten på typ 3 veckor eller nått.... denna texten e droppad på typ 10 min fatta det va bara en snabb dropp har igentligen inget emott dd så jag har ingen vettig anledning att dra ut min vålds ironi mot han som jag gör mot R-UNIT
H-CRIB P22 Du blev mördad, ta det som en man .
DU ÄR EFTERBLIVEN.
www.myspace.com/suspectrap
MJAU!
Okej H-Crib, tröttnat på dig. Vill du ha en ny battle? Kan du få chansen att vinna och förhopnningsvis tystna.
Varken din rim eller ditt rimschema är i närheten av hans talang Whoa fångat i ett litet nötskal. :]
Creativity P13 tnx boy... R-UNIT snälla jag har battlat dej och sett hur du får kompisröster hela jävla tiden... ända gången jag skulle battla dej e när vi båda e nya på nått ställe... alltså där ingen känner till oss.. då måste dom dömma efter kvalliteten på oss och inte vem som känner mest folk.... ett gott råd R FUCK OFF AND DIE!!! suspect... så man känner sej sj bäst känner man andra ;)
du är duktig på att rimma , dessvärre gör du inga vettiga punches .. mina dissar till dej kan mätas i hårdhet med brunslock, ville du mäta kuk?? vänta jag skall bara hämta en tumstock. Liksom ... ja.. vad ledsen han borde bli.. och vaddå att han super med gunde svan... :S stackare .. för gunde svan är ju det absolut värsta man kan supa ihop med.. Nej du har talangen att rima men du ödlsar bort den som fan.. såhär skulle en typisk rad av dig kunna sen ut Jag är het som en glasskula , med framsjutna// Brandgula plastbrudar som piper som en brandtuta.. liksom. rim men var fan är lyricen....
Aii
asså om du går in i dds diss mot mej och läser och kollar på klockslaget när han bad mej skriva... sen kollar du på när denna e upplagd så ser du tidsmarginalen att jag sen hade problem med två bråkande föräldrar speedade inte upp den tid jag hade på mej direkt.... contra innan du vet allt håll käft du gör bara bort dej....
H-CRIB P22 asså om du går in i dds diss mot mej och läser och kollar på klockslaget när han bad mej skriva... sen kollar du på när denna e upplagd så ser du tidsmarginalen att jag sen hade problem med två bråkande föräldrar speedade inte upp den tid jag hade på mej direkt.... - Vem sa att du var tvungen att skriva på den så fort jag bad dej skriva? Dina bortförklaringar är mer patetiska än... nä fan, finns inget mer patetiskt. Sluta häng läpp och ta förlusten... som en man . Förresten, du blev mördad. Ta det som en man .
Lyricist
2006-08-29 14:21
Jag kan inte ge någon konstruktiv kritik i detta läge. Det är verkligen jättedåligt och nästintill det dummaste jag läst sedan bibeln. Ähh jag ljög, jag har inte läst bibeln.
asså snacka whoa mentalitet... diggar verkligen hur patetiska ni alla e...jag vill tacka er för att ni hjälpt mej med mina insomningsproblem och charlie e det verkligen du??? jag tvivlar fortfarande.... du vet jag har charlie på min msn och jag har snackat rätt gött med han... och du beter dej inte som han... Peace
H-CRIB Vafan babblar du om? Om du hade haft mej på MSN så borde du kunna stava till mitt namn korrekt då jag heter mitt namn på MSN. Och hade jag haft dej på MSN så hade du vart blockad för längesen. Va yrar du om? En sak bara... du är fanimej sjuk i hela jävla huvudet och inte funtad nånstans. Jävla skitunge, lägg av nu, sluta dumförklara dej själv, ingen tycker synd om dej. Du blev mördad, ta det som en man .
ingen blev mördad och om du e jågurt så vet du vem jag är.... Bajs
kan inte bara alla dricka saft och bullar och vara vänner..? ni vet ... kärlek? fjärillar, blommor, kaniner? ärligt talat ungar, skärp er hela bunten, Dr Död om du som resten av oss vet att du är en av de bästa på whoa, varför tjafsar du så himla mycket? H-Crib kan inte precis ta din titel ifrån dig om han bara får sista ordet sagt. släpp det hela, allihopa... peace...
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
nAdAwG P16 Jag känner mej inte precis hotad, anledningen till att jag ens lyfter fingret är för att han snackar så mycket skit om både mej och min polare. H-CRIB P22 Din sjuka jävel... JAG VAR JÅGURT, MEN KALLAR MEJ DOKTORDÖD NUMER, OK?! DU är verkligen dummare än tåget, och funkade det inte nu att få dej att fatta fasten det skrevs i fetstil så får jag testa att skriva om det fast i bold. Du blev mördad. Ta det som en man .