Anikken & DoktorDöd - Antastarn & Bajspackarn
DoktorDöd the död! Jag vill inte ha det abstrakt, jag tar skiten rakt av inkonkret tills du kör samma dansmoves som epeleptiker på diskotek Anikken & DoktorDöd; vi ser till satt du blir den utslängde när vi misstog dej för att vara tjej med tanke på kuklängden Du kommer alltid ha skruvar lösa när jag äger skruvmejseln & gangsterfaktorn är satt när vi ständigt andas ut krutrester Vi jävlas på hög nivå; Anikken pajar legoborgar... jag pissar i sandlådor & lämnar inte en enda babyfitta ogenomborrad Och jag kan lätt dra slutsatsen att du är en fullkomlig idiot tack vare att du misstog framdel & bakdel på din spikpistol Och du är bra ful i mun du, jag menar, ska man rotfylla är det inte smart att göra't själv med hjälp av en hoppstylta Anikken the nikk! Så du vill battla? Jag vill inte se ditt jävla fejs & är så ill att till och med rädslan själv räds för mig När ska alla lära sig? DoktorDöd & anikken är ondskan personifierad & du är så fet att din egen panna kväver dig. Du kan inte vänna mot rädslan... För när du visar din taniga kropp i Stighelmer shorts så kommer folk spruta drickan ur näsan Ditt jävla äckel. jag skriver rim och hinkar bers & du går efter mottot "liten pinne kittlar bäst" Utgång, men varar inte länge o ni blir hemkörda ikväll för en epeleptiker är michael jackson om man jämför med dig Du är en fitta till mes som avgudar rappen.. och skulle man räkna alla trappsteg din skalle slog i när du va liten ... så rymms det inte ens på ett a4-papper
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|