Gusteez- Båda vinner
Båda vinner/professorn fritt översatt. Jag är ledsen att jag droppade bomben nu Det måste kommit som en chock att det är du som är anledning till min sömnlöshet Skar mitt hjärta mitt itu när jag var mitt i försök att finna tröst i det Idet känns lockade, men jag ids inte Det blir inget mer än ändlösa disskussioner över ännu en kopp mint-te Rikligt med tid, här på fiket bredvid Och jag sa det blir inget mer, det blir aldrig vi Men kanske igår, det är samma sak som imorn Vi har diskuterat det förut och jag ser att du förstår En samtal som mestadels liknat monolog Om det var du, jag eller vi som pratade kommer ingen ihåg Samma dröm inatt, jag vaknar precis när det kommer ifatt Vet att du kommer vaka vid min sida fråga hur det är fatt Jag vet att tiden är knapp, men jag hoppas att vi hinner Även om jag inte har någon bot för två våta kinder Om allt känns som svåra hinder Vet jag, ser jag, ler jag! Och känner att vi båda vinner... Och så blev det precis som vi visste att det skulle bli levde hela tiden omedveten om att tiden skulle gå så snabbt förbi.... Jag vet inte om mitt förstånd kommit till korta Eller om hon bara är borta För ett förhållande bombat av en förträfflig sort av gamet Jag är säker på att när jag blir äldre så förstår jag betydelsen av det Grät när hon kunde, skrattade när hon skulle Det här är för en man med ansiktet i sanden nedstucket Och en gråmulen lek precis borta från jordens yta för älskande par när kärleken börjat tryta. Kärlek är fint när man har gott om tid För att gå på styltor vid kanten av förståndet och försöka hålla sig vid liv Kärleken kan va fet om man har en kuk gjord av sten (du va det bästa jag haft, jag tror min kuk håller med) Och kuken lämnad halvt ute bara halvt förstår Vad som fick henne att komma och vad som fick henne att gå? DU! Jag tror dig inte, jag tror aldrig att jag sa det! Och om jag nu någonsin sagt att vi båda vinner på det här... Då... eller nu så tar jag tillbaks det.
Poor ugly is the new black
|