Return of Shane
Tar ett sista spadtag, och tiitar ner på mina händer Blod överallt, varför skulle jag strypa henne? Stycka henne var väl ända lite väl onödigt? Det var ju inte som om jag ville se om hon var odödlig Jag visste att hon inte var avsvimmad när hon låg där orörlig Så handlingen var väl ändå lite väl ohövlig Men vad tänkte jag på när jag började gräva då? Och när jag skar av ett finger för att ha något att äta på Äsch skit samma, hon skulle ju ändå bli gammal Och tjejer hatar höga åldrar så hon är nog med sitt liv tacksam För att jag mördade henne före hennes 18 års dag Vad säger släktingarna när hon är borta? klart dom får slag! Blir galna på snutar, går ut på gatan och tjurar Vissa tar väl till kulan, för dom vill bara bli skjutna Men det är ju inte mitt fel att att hon inte ens lät mig dricka Knulla eller röka på, jag fick ju inte ens våldta hennes syrra Fan, nu är det bara att bränna mina kläder och flytta Till Usa, där både glädje och lycka är att äta en fitta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|