Mr_noodle/Slutet av sommaren= uruselt sommarregn
Slutet av sommaren= uruselt sommarregn det var tänkt att jag skulle hänga på stranden sista sommarveckan, ta en glass eller bara sitta bänkad i parken men det regnar som fasen, jag tillägnar låten alla kortspel vi lirat alla folköl vi knäppt,max payne, doom 3 och fifa till alla chips jag slukat när regnet smattrat mot fönstret och till alla skivor jag spelat när jag satt mej i fåtöljen och tänkt- jag vill inte tillbaka till nåt sjaskigt klassrum, jag borde skita i allt och fly iväg med mina magic mushrooms och det är tur att jag har tvn här hemma för jag har kollat på hooligans, smala sussie och v för vendetta idag jag är fortfarande blöt i nacken och det är en stor pöl i hallen sen jag gick ut och köpt snus när regnet slog som spön i backen klarblå himmel, jag har glömt hur man uttalar det rätt och hur solen ser ut för det har regnat sju dagar i streck -bara några rader från en kille som längtade till solen som kommer sitta här o tjura til det slutar regna i oktober måste det vara sånt fittväder när man har 3 dagar kvar på sommarlovet....
http://www.myspace.com/noodlestyle
|