Mr_Noodle/Otursession
Otur vissa äter vildsvinstek med morot och vitlök medan jag köper bruna bönor som jag kokar på mitt spritkök jag är helt off och turmässigt handikappad, fru fortuna skrattar mig i ansiktet som mitt namn var kalle anka jag har sån otur att jag sa hej till veiron i ortan och fuck you när jag blev uppringd av leif "loket" olsson jag är han som hamrar på tummar, knuffas undan tappar andan och undrar varför det alltid är jag som ska trampa i hundbajs jag leds in i en spelbutik men där har jag inget o hämta för jag har varken turen på min sida eller fingertoppskänsla och jag kan lova att det är mer otur än missberäkning när jag hamnar mitt framför kastaren på en cricketträning om jag beställer en solsemester hamnar jag i arktisk vinter och om gud nu råkar finnas lär jag bli hans narr i himlen har jag nångång tur? -faktiskt inte, till exampel när jag porrsurfar och hittar nakenbilder på astrid lindgren förbannelsen är obruten, har inte ens tur i oturen jag står vid en tennisapparat och möts av en hagelstorm av boulkulor när jag är fri skjuter jag pålitligt i målstolpen kliar mig i huvudet och känner en måskit i hårbottnen har alltid två alternativ, allt är bara pest eller kolera jag somnar här i jönköping men väcks sen i storvreta när jag drar till havet mulnar självklart vädret vid kusten och på hemfärden sätter jag mig i tuggummi i sätet på bussen och jag skulle inte bli förvånad om jag hade taskigt fjong, tjocktarmscaner, herpes och lungsot på samma gång
http://www.myspace.com/noodlestyle
|