Livets Sista Timme, kommentera....
länge sen jag släppte text här, nu har jag försökt med lite svårare rim, SNÄLLA KOMMENTERA :P första texten som jag har lagt ner lite tid på..... hoppas ni kan läsa melllan raderna och verkligen förstå mitt budskap, Peace... Vers 1.. Står i en depression som jag inte kommer ur livets själ börjar ånga ur, snälla Fånga den nu! Sitter ensam i mitt rum, tårar nerför mina kinder levt i ensamhetens vakuum, dränkts i sina synder trånga mörka stunder, skulle försöka om ja kunde ett hav, och jag dök under, ett hat som jag sökt kunde förgöra en artonårings liv, det bildades förvåning en tragedi när pojkens föräldrar kom in i hans våning med ett kliv de såg ju deras egna pojke ligga medvetslös en tår nerför faderns kind som sakta klev o rös ett skrik från modern som föll ner vid hans död hon skriker med hat emot gud : Varför lät du han dö?! Reff//** Tynar sakta bort, bort i dimman Allitin känns kort, tort med minnen ett lakan runt min hals, töjjer åt mina sinnen själva satan gör allt kallt i livets sista timme.. Reff//** Vers 2.. i sorg finns 10 syskon, 5 vänner och 2 föräldrar vid en begravning där pojken själ dör i eldar Alla går o väntar på att pojkens där ska läka men han är här i en glänta nu o svävar som en älva nu eller hur? eller vill ni bli lämnade själva nu? i sorg, smärta och hat som pojken fick stå ut med han va olycklig när han går ut kär, det va allmänheten, han ville nå ut där han visade sina sår så lär hans budskap hans moder gråter ej längre ut i hat livslågan, alla ska veta att den tar slut en dag älska hata hatet emot kärleken som vi ser men ni får själva betala vadet som leken er ger.. Reff//** Tynar sakta bort, bort i dimman Allitin känns kort, tort med minnen ett lakan runt min hals, töjjer åt mina sinnen själva satan gör allt kallt i livets sista timme.. Reff//**
Soon in your Fridge, mofo..
|