Gömd bakom tankar (ej klar)
lite kritik på denna text? vers 1 o reffen e klar . Vers 1: ey grabbar ta en titt på mig nu saker börjar röra sig börjar ta mig framåt tillslut inget skryt för ni vet jag är inte sån men jag droppa mitt skit gång på gång sång för sång musiken ligger högst på min lista kom kom titta knappt ett år har jag flippat den svenska scenen det är fuckt up i gemet ni verkar ej ha plats för nykommlingar i spelet men vad spelar det för roll egentligen kan ni säga mig för allt jag kräver är lite rättvisa i världen men vafan man ser o lär lär sig av livet en sak jag har har lärt ta ingenting för givet men jag vänder blicken mot framtiden försöker finna ett sätt att ta mig ut från skiten men vadå jag trivs inte nånstans tar mig fram på egen hand i detta land nästa stad samma hat samma gammla jävla prat men jag tar det lungt försöker vara gatsmart Reff: en poet gömd bakom tankar ställer mig vid micken o tiden bara stannar försöker komma härifrån försöker komma nånstans men det slutar alltid vid samma gränsland en poet gömd bakom tankar ställer mig vid micken o tiden bara stannar försöker komma härifrån försöker komma nånstans för barndomsvänner jag höjer upp en hand
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|