MortaliS och KnorK - tidsfördriv under en söndag
M Vi växlar ner & accelererar för att penetrera flera nu som sedvanligt får er att byta identitetshandlingar efter era rehabiliteringsutredningar vi är över universum, har planeter som pingisbollar & folk som dockor vrider nackar när vi lackar för ni fattar inte att ni är våra avkommor K vi kommer av tåget, alla vill hälsa på dessa frihetskämpar ni kommer av er när vi bryter vardagen för zombifierade likbleka svenskar du vill vara läskig som zingodricka, jävligt tuff med nån bimboflicka drömmer dig iväg, önskar dig cash och räknar luften i din innerficka M Vi styr gången med mer inflytande än Fidel Castro & Usama bin ladin droppar bomber, får skönsånger att framstå som cirkelsågar i ladugårn försök ställa er upp mot oss och vi använder era skallar som ölställ jag är för snäll så jag avslutar dessa fyra med er som glöd på grillen ikväll K och sen ville ni väl, spela Allan och spela balla med feta brallor "YO!" och låtsaskronor på era skallar det vet väl alla, att vi två kommer och bombar ditt hem såna som tänder på att tända på rappares omnipotens M Ni vill inget hellre än att vara som oss & lägga meningar extravagant bli helårsprenumeranter, starta lottning om en verksamhetsrepresentant Så medans ni kollektivtrafikanter slåss om övergångställen med tanter åker vi rymfarkoster, utgör poster som kungar & tar över krigsmakten K vi sicksackar över ert snicksnack med mord i sinnet roliga timmen är slut! ner i stolen! ner på din sittplats! en annan viktklass, sol och himmel, havet och jorden, staden och skogen, där regerar vi! ta mig på orden eller bli slagen av knogen! Vi kände för att skriva av oss lite...hate it or love it...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|