Halvsession alá msn
Jag och Motiv hade en msn-session.. Dessvärre vet jag inte om jag fick lägga upp hans del så jag mekade ihop mina så att de blev en vers... läs och hata eller tapa läsförmågan och älska... God morgon världen, nu kan du kalla mig Jimmy Jansson.. Ni får erbjuda mig bitches & Hoes fast jag vill inte ha dom. För nu är jag trött... Jag har inte sovit på två dagar... Så jag slår en sten i din skalle, trampar och kallar dig gågata! Sitter och lyssnar på signalen från pappas klockalarm. Klagar på kylan som frusit mina ben så jag inte kan hoppa fram. Stackars John :( ... Men det brukar vara så på morgonkvisten. *sniff* Nej jag är inte förkyld men det finns faktiskt gott om klister. Hejsan Janne, dessvärre har jag inget roligt att säga. MEN! En bild på Bush rökandes hasch, det kommer troligt att sälja. Joto och Motiv, två halvnakna män.. PASSOP! nu är ni bögvarnade. Ovanstående är lika sant som att jag har Shane i mina högtalare. Jag lägger det fett... och gissa vem det är som rimmar fett? Jag är så het så att du kan använda mig för att tända din ciggarett. Du fick möta mig i första ronden.. NÄMEN! det var ju otur... Du skriker "YOU ANIMAL!" Men du har fel.. Jag är ju ett odjur... palla mer nu :P
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|