knork - 30 rader skryt
Dom som inte ligger risigt till blir nu ditlagda när jag kommer blir ni skitsnabba med en vit flagga jag kommer spridas, över denna fittvärld hiphop är ett virus och min mun är en smitthärd jag är en sån som får publiken att utbrista OOOOH YEAAAAH! sen börjar dem att skrika och busvissla jag är fett elak som Liquid Snake du är bara fet som Ricki Lake har ett ego som är stort och påfrestande har så höga tankar om mig själv så dem blir drogtestade skryter fett, flyter på sätt som gör dig sjösjuk när man är bäst är det svårt att vara ödmjuk rör inte playknappen! nej tack! för dina rader är lika smarta som fjortisars tjejsnack så vem är du? du har ingen aning va? kom ut ur garderoben som barnen i Narnia en massa illdåd, på mina villkor, när ja glöder som grillkol från hjässan till lilltån du e pinfärsk, nybakad, ugnshet ditt eget recept när du dryper av dumhet utbuad som halloween av denna järnkamin som river upp i underjorden som en grävmaskin I have a dream, era jävla svin att i vanlig ordning, så tar jag ordningen och skapar ett läge där jag pratar ihjäl den det här är trettio rader som skakade världen så vadå, har du nåt att säga nu va? ingen som kan överleva natten i denna lejonkula sen vänder vi blad, vi vänder sida där står jag och skändar din grav och bränner biblar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|