En 'diss' som en tjej kompis gjorde till en annan.
Denna gjorde hon till en en annan tjej som hon då tydligen störde sig på, hon bad mig om att slänga upp den här vilket jag gör nu. diss :) din fule tönt du tror du är så jävla perfekt men på vår skola så får du ingen respekt jag vet att glömma mig inte är så lätt men du borde veta att det är jag som har rätt du tror du anti falsk är men egentligen är du jävligt ett fult sär av tilda så blev du så jävla knäckt o varje dag av din pappa så blir du spräckt du tror alla vill vara din vän men va fan när man kollar på dig så får man migrän du är ett jävligt stort skämt sprida rykten o gola det är nått du gör jämt din lille tönt o fitta som springer runt o tjalla att göra nått mot mig det kommer du att banga lash där nere är nått du aldrig kommer att få att du drar åt helvete är nått jag föreslå du är så ful så man har aldrig sett på maken o man skulle fan spy om man såg dig naken en fitta som du va fan gör du i denna värld hoppas du får en rolig hemfärd kan du inte fatta att ingen vill ha dig här du skapar bara en massa jävla besvär du kommer att ha en karriär som billig strippa o du kommer alltid att vara klassens lilla fitta du är en sån person som ingen vill se o när du hört denna låt kommer du inte ens kunna le tack för mig, ta inte illa upp detta är sant hatar dig o det kommer alltid att vara likadant Ge gärna någon slags feedback lr någt ;D host
Gudrun är inte ensam. Riksdagen är den enda arbetsplats som man kan vara full varje dag. - Bert Karlsson
|