I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det måste fan va nåt fel!. (dikt)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-08-02 00:17

Det måste fan va nåt fel!. (dikt)

Det är en dikt som jag skrev när jag mådde som sämst.. Den är inte så bra men vill bara höra vad annat folk tycker om den och det karnske är nåra små stav fel men men.. hare bra :)






Ha, att va mobbad är fan värre än vad man tror. Att bli nedkränkt och slagen när folk ser på, och ingen gör nåt så måste det väll fan va nåt fel ?.. När man tror mobbarna har rätt och det tar äver äns hjärna så man inte orkar gå upp ur sängen på dagarna. Och när folk ser det och ingen gör nåt, och man bara orkar gå till skolan några dar i veckan så man får mer skit från sina föräldrar som inte förstår, som inte fattar hur man mår!.. Det blir bara sämre av att dom fråga hur man mår, för då börjar man värkligen tänka på hur fan man igentligen mår av att bli nedtryckt och slagen varenda jävla dag. Ni har gjort så jag fått sjukdomen social fobi och det har förstört mitt liv. Så försök att leva med dena skit själv dag in och dag ut så får vi se hur du egentligen skulle må!..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.