Johan & John (Djureri & Kreativ) - På stan
Johan: Tjenare mannen, det var längesen vad står du här och hänger för? och varför har du blockad mig på msn? John: Vadå blockat dig? Jag bytte adress för ett tag sen, Jag försökte skicka den till dig men du gick och la dig! Johan: Ahh okej, men det är lugnt får fixa det sen men vart är du på väg, något viktigt? eller har du lust att gitta med mig? John: Tänkte glida in på ica och tjacka ett sexpack, Pilla upp en snus och spela in en platta i femtakt. Johan: Okej, men har du inget bättre? Jag är sugen på weed och det där med femtakt lätt fett soft..om jag hade haft studiotid John: Men du kan hänga med, har en femma i min garderob! Sen kan vi hooka en vinyl och lyssna på min grammofon? Johan: Ja, det låter bra, men ett problem.. Jag är luspank och fattig så det vore superduperschysst om du kunde bjuda på taxi John: Det är lungt man, Men har du något att ringa me, Tappade min lur och nu kan jag inte hitta den! Johan: FAN.. Jag lämna den hemma, HELVETES HELVETE.... Men du, det står ju för fan en svarttaxi vid seven eleven John: Jafan det gör det, Tror du vi hinner haffa den? Och.. FITTA nån annan tog den innan, JÄVLA TATTARE! Johan; Helt sjukt, varenda trådbuss har slutat gå fan, vi får fråga om snålsjuts med snuten då? John: Ja men förresten, Jag har ju bilen i nästa kvarter! Men jag orkar inet gå nu, Måste sätta mig ner.. Johan: Okej, det är lugnt gör det du förresten, ge mig 30 kr så drar jag och köper snus John: Ah sure, Men jag har bara hundralappar, Men vi kan ju alltid be några ungar snatta? Johan: Ahh, okej.. det är lugnt Johan fixar biffen medan du sitter kvar här och mixar spliffen John: Jag meckar på, Men hey där står ju bengen, Bäst jag ställer mig nån annanstans så jag slipper sova i häktet! Johan: Ja, okej... du är nojjig, och inte för att jag ser vart snuten är men nu skiter jag i det här, jag måste göra något åt mitt snusbegär John: Okej jag e lite nojjig, Men vi är mitt i city! SPring å köp snus, jag väntar runt hörnet och fixar spliffen! Johan: SHOOO... *Jag tänkte för mig själv* att jag borde racka det snabbt.. Tills jag träffade en gammal bekant... John: Spliffen är klar, Men Johan är ju borta!? Jag kanske ska gå iväg till skoaffärn o kolla..
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|