Anorexia
Ja, som vanligt så är mina meningar för långa för whoas radbrytningar, så jag fick strukturera om lite, men jag hoppas att det går att läsa iaf. Lämna gärna en kommentar Hon var lite rundare om normalt så i skolan blev hon häcklad av barnen Hon slutade äta för hon blev mättad av hatet nu är hon äcklad av maten Hon bestämde sig för att nog får vara nog en tugga gurka räcker om dagen Nu står hon konstant vid spegeln och kollar på de obefintliga väcken vid magen Hon tittar sig själv i ögonen och tänker fan vad jag hatar denna ungen Hon är ständigt hungrig så hon börjar röka cigaretter för att mätta hungern Hon är ung och liten, men hon känner sig dum o sliten ser ut som att hon är död och bara väntar på att dumpa liket och numera skolkar hon alltid ifrån gymnastiken För hon tänker inte visa fettet på magen hon tänker inte visa fettet på baken Hon tänker inte visa fettet på vaden ja, hon tänker inte visa sig naken Hon hatar sommaren då man måste gå lättklädd hon laddar för vintern Och tänker att allt blir så lätt när hon är död och börjar tänka tankar om himlen Energiunderskottet gör att koncentrationen brister och hon börjar vandra med sinnet Så det börjar gå sämre i skolan, och man undrar om de andra varför handlar dom inte? Det är så tydligt att hon går i depressionens mörker och nu vandrar hon vilse Men det är bäst att någon hjälper denna vandrade pinne för snart andas hon inte
Always look on the bright side of life
|