Johan - Kvalificerat skitsnack
Du kan vara stor i käften som Crazy frog men inte "armed to the teeth" som Aesop Rock två minuter breathcontrol är din tightaste freestyle och det är skitsnack att alla är lika för jag pantar ditt streetlife och får en fanta på ICA Domaren tappade pipan så glöm straff eller frispark för jag kan lova dig en så kraftig adidas att jag får likdelar att landa i Cleveland När jag tar sats ifrån Kina och sparkar vid Island. Fuck these bitches, jag och talang hör ihop som statsministern och Chokolate milkshakes Fuck storytelling och Astrind Lindgren för jag har battleskills till skillnad från Mange Schmidt och även om jag skrev mina texter på använt toapapper och såg på porrfilm samtidigt skulle jag ändå inte spola snacket Jag glider in till dig med en skjutjärn i handen och säger: "om du inte vill få ditt huvud i arslet så är det bäst att du slutar att tjaffsa!! För det här är oväntat besök och då ska man bjuda på kaffe" Bakifrån, Gravlaxssås, barslagsmål, Smaksatt quorn Anstaltsliv, mazarin, samarin, fanta free sluta, säg inget.... Jag vet, jag är bra på att snacka skit, snacka skit, jag sa det bara för säga samma rim, samma rim... Fattar ni? haha hi...
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|