Den jag är [Text]
shuzz,, kommenteraa å langa kritik! :D pejjz Vers1. Jag är den jag är jag har min egen stil min egen personlighet/ och jag vet, att inte folk gillar det/ så folk kollar snett och börjar snacka skit/ men dom har fel för jag e inte personen som dom tror att jag är/ jag viker inte ner mig för nåt som det där/ jag håller alltid huvudet uppe för det där är bara smågrejer så jag skiter i/ ja droppar precis vad jag känner inutti/ och kommer göra det vad som än händer/ att rappa är mitt sett att ta ut vad jag känner/ alla har sitt sett, och de här e mitt/ och kommer alltid att fortsätta så/ så som jag har krigat så borde de nog gå/ i alla dessa år har jag krigat mig fram/ de har inte varit lätt de har varit helt tamam/ jag har varit mig själv och om ja ska förändras/ så ska jag inte försämras, utan jag ska förbättras/ jag har en dröm, jag har ett mål och alla dessa drömmar och alla dessa mål/ kommer jag en vacker dag uppnå/ de spelar ingen roll hur svårt hur hårt de blirför jag e född krigare/ igenom knas och skit ska jag ta mej vidare/ Reff1x. Jag har varit den jag varit år efter år/ jag har försökt att förbättras för varje dag som går/ så som jag har levt har det inte varit lätt/ men ja e en krigare så jag har gjort de på mitt sätt/ så mycke vilja i kroppen/ att jag gör de som krävs för att nå toppen/ Vers2. Många människor låtsas vara någon dom inte är/ och många av dom bär en masssa besvär/ men ja e inte sån, ja e unik/ de finns ingen som är mig lik/ och vad som än händer kommer jag aldrig att sluta vara den jag är/ de kommer jag aldrig mammas död jag svär/ om folk inte gillar vem jag är och vad jag gör så är det bara vända om och gå/ när jag rappar och skriver mina texter , ja e inte sån som ljuger/ jag skriver bara sanning och försöker skriva nåt som duger/ hoppas ni förstår vad jag menar och förstått poängen/ nu ere dags för att dra refrängen/ Reff3x. Jag har varit den jag varit år efter år/ jag har försökt att förbättras för varje dag som går/ så som jag har levt har det inte varit lätt/ men ja e en krigare så jag har gjort de på mitt sätt/ så mycke vilja i kroppen/ att jag gör de som krävs för att nå toppen/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|