I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nybörjartext från en sommarnatt=)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-07-23 10:34

Nybörjartext från en sommarnatt=)

Skrev ihop en text med en polare för nån vecka sen, ge lite kritik nu=)


Jag börjar dagen med en färsk snusprilla,
För att sen vänta tills kvällen då ja och grabbarna ska grilla.
Innan kvällen kommer måste ja hinna till glasbanken, men för att ha råd med all bärs måste jag nog råna den senila rullator tanten.
Jag kommer ut ur systemet med några flak och några skumpa, sen glider jag hem och låter stereon börja pumpa.
Nu har jag förberett allt inför festen, nu väntar jag bara på Jonny, Munken, Wille och resten.
Första gästen kom vid sju men de flesta vid åtta, lite senare kommer wille och ropar: Var är min älskade Fia Lotta?
Hon kunde inte komma men det kommer ändå bli kul, det kommer bli värre än när vi firar jul.

Nu har vi ornat en riktig grillfest, Wahlen och Hampa är dom som fixar det bäst. När alla kommit knäpper vi varsin bira och skriker tillsammans: Här ska vi fira!
Nu har vi ornat en riktig grillfest, Wahlen och Hampa är dom som fixar det bäst. När alla kommit knäpper vi varsin bira och skriker tillsammans: Här ska vi fira!

Munken raggar inte några sjysta brudar från vägen, den här texten skulle man kunna tro att det är en myt eller sägen.
Folket rinner in jag vet knappt vilka jag känner, jag dricker 100 procentig sprit fan va det bränner.
Efter vi har grillat tar man en plats i soffan. Wille säger: Om inte Fia är här var är då Tofflan?
För 1 sekund struntar vi i Wille, för nu kommer Edvin som är världens snille.
Han öppnar munnen och säger: Akta så ni inte får för hög promille.
Vi slänger ut Edvin genom en ruta för än ska ju festen inte sluta.
Vi har garanterat festen med mest drag, det här är värre än Paris Hiltons födelsedag.
Festen ska fortsätta långt in på morgonen, jag tror det har blivit dags att gå och korka upp igen.

Nu har vi ornat en riktig grillfest, Wahlen och Hampa är dom som fixar det bäst. När alla kommit knäpper vi varsin bira och skriker tillsammans: Här ska vi fira!
Nu har vi ornat en riktig grillfest, Wahlen och Hampa är dom som fixar det bäst. När alla kommit knäpper vi varsin bira och skriker tillsammans: Här ska vi fira!
Nu har vi ornat en riktig grillfest, Wahlen och Hampa är dom som fixar det bäst. När alla kommit knäpper vi varsin bira och skriker tillsammans: Här ska vi fira!

"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe