Pastorn alla knutby
Förvränger nu bilden när jag hänger ut minnen som är stängda ur sinnet & Förföljer mig själv.. när jag ständigt jagar skuggan ifrån spegelbilden.. Håller i kniven men livet flödar förbi mig när jag blint blickar mot himlen blixtrar i sinnet, sitter i vinden, pissar på vinsten fast jag ser heller ingen Jag pressar dig & tvingar ditt samvete ända till kanten av branten, Medans jag själv inte känner nån ånger.. bara stanken av skammen, Står där svettig med tungan i ansiktet inför den stumma försammlingen och drar ännu en ny lögn, som får alla att blunda för sanningen.. Åsiktslösa människor följer med som döda fiskar i strömmar tvingas att glömma, förstör sömnen & förföljer dig i dina drömmar känslor ömmar, onskan vinner du kan inte glömma men försöker Naiv och rödögd ser du spöken som överöser tankarna om döden Vedervärdig tas livet av någon som vigt sitt liv åt någon annan Ett värdigt liv följer en oärlig stig, härlig tid men bryts nu samman Från barnkammaren till familjefadern & blir ny mamma till barnen Skaka galler med skam i skallen & evigt liv med psyk & socialen Tackar indi för medverkan :) bla bla blaow!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|